« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
آوای رودکوف :نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: رژیم آل‌سعود با اعدام آیت‌الله باقرالنمر سند نابودی خود را امضا کرد

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تسلیت شهادت شهید آیت‌الله ‌نمر باقرالنمر به مردم ایران اسلامی و به محضر رهبر معظم انقلاب و شیعیان مظلوم عربستان اظهار کرد: مردم ایران اسلامی و همه مسلمانان و آزادگان جهان با شهادت این عالم بزرگوار در غم و ماتم فرو رفتند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدام رژیم آل‌سعود در ضدیت با افکار جهان اسلام بود چرا که قلب همه مسلمانان جهان از این اقدام رژیم آل‌سعود به درد آمد.

بزرگواری در ادامه گفت: اکنون باید از رژیم‌های استکباری که همیشه دم از حقوق بشر می‌زنند پرسید که حقوق بشر ادعایی شما کجاست و چرا در مقابل این همه یاغی‌گری و کشتار مسلمانان توسط این رژیم چه با شهادت شیخ باقرالنمر و سایر علمای اسلامی و همچنین کشتار مردم بی‌گناه یمن دم فرو بسته‌اند.

وی با بیان این‌که اقدام دولت عربستان سعودی موجب نفرت و کینه هر چه بیشتر مسلمانان و به خصوص شیعیان از خاندان آل‌سعود می‌شود، تصریح کرد: رژیم آل‌سعود با اعدام این عالم بزرگوار سند نابودی خود را صادر کرد چرا که این اقدام آغازگر حرکتی بزرگ علیه خاندان آل‌سعود خواهد شد.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با بیان فرموده‌ای از امام راحل مبنی بر اینکه با چنین کشتارهایی ملت‌ها بیدارتر می‌شوند، افزود: مرگ با عزت شهید النمر جان تازه‌ای به حرکت‌های مردمی اسلامی علیه حاکمان استبدادی منطقه خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: