« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خبر داد؛
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال از یک دستگاه خودروی پژو پارس در این شهرستان خبر داد.

کشف محموله ۲ میلیارد ریالی کالاهای قاچاق در کهگیلویه

به گزارش آوای رودکوف از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی، اظهار کرد: ماموران پاسگاه انتظامی کلات این فرماندهی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین کنترل خودروهای عبوری محور دهدشت_ پاتاوه به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور ۳۰ تخته پتوی دو نفره، ۱۰۰ تخته پتوی کودک، ۲۰ تخته رو فرشی قاچاق کشف و ضبط کردند.

موسوی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کالاهایی کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد ریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در این زمینه راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، خاطرنشان کرد: طرح برخورد با قاچاق در دستور کار پلیس است و افرادی که بخواهند به صورت غیرقانونی اقدام به احتکار و قاچاق کالا کنند با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: