« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۲
گفته می شود  تلاش استانی و کشوری اصولگرایان برای متقاعد شدن ستار هدایتخواه در انتخابات مجلس به شدت تشدید یافت و باید دید این چهره پر آوازه کهگیلویه و بویراحمد تسلیم درخواست اصولگرایان خواهد شد یا خیر

پایگاه  خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،

امروز اخرین روز از ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی  برای دهمین انتخابات مجلس می باشد اگر چه تا کنون 37 نفر با گرایشهای مختلف  در سطح استان ثبت نام نموده اند اما جمع کثیری از هواداران هنوز منتظر حضور چهره های شاخصی همچون دکتر ستار هدایت خوا نماینده سابق بویراحمد و دنا ،حاج سید محمد موحد نماینده پیشین کهگیلویه و بهبهان  و سید علی محمد بزرگواری نماینده فعلی کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده می باشند .

گفته می شود  تلاش استانی و کشوری اصولگرایان برای متقاعد شدن ستار هدایتخواه در انتخابات مجلس به شدت تشدید یافت و باید دید آیا این چهره ی پر آوازه کهگیلویه و بویراحمد تسلیم درخواست اصولگرایان خواهد شد یا همچنان به فعالیتهای فرهنگی خود تا ادامه خواهد داد.

همچنین هواداران حاج سید محمد موحد برای حضور مجدد این نماینده 20ساله حوزه های انتخابیه کهگیلویه و بهبهان لحظه شماری می کنند .بنظر می رسد اگر مشکلات احتمالی این نماینده سالهای متمادی کهگیلویه برطرف شود امروز به جمع نامزدهای حوزه انتخابیه کهگیلویه خواهد پیوست و رقابتهای انتخاباتی این حوزه را حال و هوای خاصی خواهد بخشید.

بدون شک تنور انتخابات با حضور هرسه نامزد احتمالی یعنی ستار هدایت خواه ،محمد موحد و علی محمد بزرگواری گرم گرم خواهد شد.

و نامزد احتمالی دیگر که رسما انصراف داده و در بیانیه دوم خود از مگسان گرد شیرینی در اطراف خود سخن رانده نماینده فعلی حوزه انتخابیه کهگیلویه ،بهمئی ،چرام و لنده می باشد.

بزرگواری در دولت سابق به شدت فعال بوده و از هیچ تلاشی در راستای خدمات عمرانی و انتصاب دوستان و یاران خود از وفاداران فعلی تا مگسان گرد شیرینی(به تعبیر خود) دریغ نورزیده و علیرغم اینکه در جلسه رسمی هواداران بنا بر دعوت مجدد از وی شده بود اما از پذیرش درخواست امتناع نموده و گفته می شود جمعی از هواداران او بصورت انفرادی و بضورت دسته جمعی در حوالی شهرستان چرام دعوت مجدد خود را تکرار نموده و بدون شک تصمیم اخر را حجت الاسلام بزرگواری خواهد گرفت و اوست که با رصد شرایط خود ساخته ! تصمیم به حضور یا عدم حضور قطعی در اخرین روز ثبت نام خواهد گرفت.

به هر حال هفتمین و اخرین روز ثبت نام در حوزه های انتخابیه بویر احمد و دنا و کهگیلویه ، روزی مهم و تاثیر گذاری در انتخابات مجلس دهم خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: