« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: ساخت بیمارستان پیوند کبد تبریز با اهدای عضو معلم فداکار چاروسا صورت گرفت

 

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir به نقل از  فارس ،

سال گذشته در خبرها آمده بود که مرحوم شکرعلی فرزاد فرهنگی شاغل در مدارس چاروسا در آخرین درس ایثار و فداکاری خود اعضاء بدنش را به بیماران نیازمند اهداء کرد.

وی که مدیر هنرستان شبانه‌روزی شهدای چاروسا در شهرستان کهگیلویه بود، 12 سال سابقه خدمت در عرصه تعلیم و تربیت دارد دچار سکته مغزی شد که پس از انتقال به بیمارستان‌های دهدشت و سپس شیراز و با اعلام از سوی پزشکان مبنی بر ناامیدی از ادامه زندگی با رضایت خانواده محترم ایشان اعضاء بدنش به بیماران نیازمند اهداء شد.

عرصه معلمان ایثارگری، شجاعت، فداکاری و خدمت است و مرحوم فرزاد زیباترین درس ایثار را به پایان خدمت خود اضافه کرد.

به گفته اعضاء خانواده مرحوم با تلاش پزشکان 9 عضو بدن از جمله قلب، کلیه، کبد، لوزالمعده، مردمک و قرنیه چشم به هفت بیمار نیازمند اهداء شد که یکی از اعضای بدن خود را که کبد بود در بیمارستان نمازی شیراز به حاج رسول زارع‌زاده جانباز هشت سال دفاع مقدس اهدا کرد.

در روز 30 دی ماه وزیر بهداشت به دیدار این جانباز می‌رود و جانباز از آن درخواست ساخت بیمارستان پیوند کبد در تبریز می‌کند و وزیر بهداشت با آن موافقت می‌کند و کار ساخت این بیمارستان آغاز می‌شود.

اما امروز با حضور اقشار مختلف مردم حاج رسول زارع‌زاده و خانواده آن یکمین سالگرد معلم فداکار شکرعلی فرزاد برگزار شد.

رسول زارع‌زاده در این مراسم با بیان اینکه این معلم فداکار در مدت زندگانی خود معلمی فداکار بود و با اهدا اعضا آن زندگی دوباره را به یک جانباز اهدا کرد تا فداکاری آن ادامه داشته باشد، افزود: اعضای خانواده و مسئولین تبریز زندگی من را مدیون خانواده فرزاد می‌دانند و این اهدا عضو به من درس بزرگی را یاد داد.

جانباز هشت سال دفاع مقدس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: ساخت بیمارستان پیوند کبد در تبریز را با درخواستی که از وزیر محترم بهداشت داشتم کار ساخت آن آغاز شد و امیدوارم ساخت این بیمارستان کمک بزرگی به مردم تبریز و شهرستان‌های اطراف کند.

وی با تقدیر از خانواده فرزاد بیان کرد: افراد و مسئولین زیادی علاقه داشتند که پیام تشکر برای این خانواده ارسال کنند که پیام آیت‌الله شبستری نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی درس‌های بسیار مهمی برای خانواده محترم فرزاد دارد و امیدوارم به خوبی از اعضای مرحوم فرزاد نگهداری کنم.

جانباز هشت سال دفاع مقدس در پایان از خانواده فرزاد خواست تا در مراسم افتتاح بیمارستان پیوند کبد تبریز حضور داشته باشند.

زارع‌زاده در پایان پیام آیت‌الله شبستری امام جمعه شهر تبریز و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی را قرائت کرد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
رسول زارع زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
سلام به خدمت مدیریت محترم ،اینجانب ضمن تشکر از لطف و تلاش همکاران اصحاب رسانه،به استحضار می رسانم عضو هیئت علمی دانشگاه نیستم،اما مسؤل هماهنگی پیوند اعضا بسیج جامعه پزشکی استان آذربایجان شرقی هستم،و همچنین مدیر اسبق روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوده ام،با تشکر
یعقوب پرندوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
0
0
با سلام.ضمن تسلیت به این خانواده ی فداکار،لطفا مطالبی که روی سایت میگذاریدبا تمام دقت گذاشته شوند.قرار نیست هرکس در حوزه ی رسانه فعالیت میکنه استاد همه ی علوم باشه.لااقل از افراد دیگه هرکس در حوزه ی کاری خودش مشورت بشه و مطالب غیر مستند به خورد مردم ندهید. من میخواهم خواهش کنم از کسی که این مطلب را روی سایت گذاشت توضیح بده که این عدد9 را ازکجا اورد؟که میگه 9 عضو این معلم فداکار اهدا شد. خدمتتان عرض کنم که پیوند قلب در کشورههای پیشرفته ی دنیا شاید سالی یکبار هم انجام نشه حالا اینجا ما که این امکانات رو اصلا نداریم.بعدش نوشتید که پیوند مردمک؟؟؟؟؟؟چه عجب از کی تا حالا پیوند مردمک هم داشتیم و ما نمیدونیم.
به فرض سالم بودن تمام اعضای فوق ما فقط میتوانیم شش عضو برداشت کنیم حالا لطفا مسئول سایت توضیح بده 9 از کجا اومده؟
----------------------------------------------------------
پاسخ:این خبر توسط خبرگزاری فارس تهیه و منتشر گردیده و این پایگاه فقط بازنشر نموده.
بدون شک همکاران ما در خبرگزاری فارس دقت لازم را دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: