« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
محمد مرادی در جمع خبرنگاران برنامه‌های پیش‌بینی شده شهرستان لنده در هفته دولت را تشریح کرد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
فرماندار شهرستان لنده با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: هفته دولت بهترین فرصت برای ارائه خدمات دولت به مردم و نماد و چشم‌انداز فعالیت‌های صورت گرفته دولت تدبیر و امید در دو سال گذشته است.

‌وی گفت: در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» نامگذاری شده است توفقیات خوبی در زمینه‌های دیپلماسی حاصل شد که این مهم بدون همراهی و حمایت ملت شریف ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) میسر نمی‌شود.

مرادی در ادامه به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان و شهرستان اشاره کرد و گفت: در بخش‌های مختلف، علمی‌ و آموزشی، بهداشتی و درمانی، صنعتی و معدنی، سیاسی و اجتماعی، فرهنگی و ... شاهد خدمات ارزشمندی به مردم این دیار بوده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی در شهرستان لنده طرح و پروژه‌های مهمی راه‌اندازی شده که در صورت بهره‌برداری از آن تا حد قابل توجهی از مشکلات، معضلات و بیکاری در این شهرستان کاسته خواهد شد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: برای اجرا و بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به دشت آبلش که بیش از 500 هکتار از اراضی شهرستان لنده را پوشش خواهد داد،و  از جمله طرحهای گذشته است ، تا کنون بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار(در بیش از 12 سال) هزینه شده و هم‌اکنون در صورت رفع مشکل برق در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

مرادی افزود: در حوزه کشاورزی طرح دیگری نیز در دستور کار بوده که به پروژه آبرسانی به دشت‌های بنه بلوط، کهناب، آبرزگه و ... نامگذاری شده و تاکنون طرح مطالعاتی آن تهیه شده است.
وی یادآور شد: البته مهمترین مشکل شهرستان لنده در بن بست قرار گرفتن این شهرستان به دلیل نبود راه ارتباطی مناسب بوده که در سال‌های گذشته با اجرای طرح مطالعاتی و کلنگ‌زنی پروژه ارتباطی لنده به جاده اصفهان تا حد قابل توجهی از این مشکل کاسته شد و با ادامه این مسیر و اتصال شهرستان به استان‌ خوزستان امید و نشاط بیشتری به مردم این شهرستان داده خواهد شد.
فرماندار لنده گفت: طرح مطالعاتی جاده لنده به خوزستان تهیه شده و در صورت اتمام نقشه‌برداری و تأمین اعتبار اجرایی خواهد شد.

مرادی در ادامه به طرح تحول نظام سلامت در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: طرح تحول نظام سلامت در شهرستان ما به دلایل مختلفی اجرایی نشده، ولی تا کنون خدمات خوبی در حوزه خانه‌های بهداشت، تجهیزات بهداشتی و درمانی، حضور پزشکان متخصص و راه‌اندازی درمانگاه در دهستان عالی طیب ارائه شده است.همچنین بحث انجام مطالعات کلینیک تخصصی در سطح شهرستان در دست مطالعه است! و چارت سازمانی شبکه بهداشت و درمان لنده مصوب شده و در مرحله اخذ مجوز برای استخدام نیرو می باشد.

وی به حوزه ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: ساماندهی مکان‌های ورزشی، و یک مورد چمن مصنوعی و... نمونه‌ای از خدمات ارائه شده در حوزه جوانان بوده که علیرغم در مضیقه بودن و نبود زیرساخت لازم در شهرستان ارائه شده است.

فرماندتر لنده

مرادی در پایان تصریح کرد: در حوزه مختلف دیگر نیز خدماتی ارائه شده ولی باید بدانیم که مردم این شهرستان لیاقت خدمات بهتری را داشته و باید مسئولان شهرستان هرکدام برای جذب اعتبارات و برنامه‌های حوزه مدیریتی خود در سطح استان با جدیت تلاش کنند و منتظر اعتبارات استانی و داخلی نباشند، چراکه با این اعتبارات پیشرفتی در شهرستان نخواهیم داشت.

گفتنی است در هفته دولت با حضور محنایی معاونت استانداری و مسولان شهرستانی افتتاح طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای مونه و همچنین افتتاح بندهای سنگی ملاتی در روستای مال ملا را خواهیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: