« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۶۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
نخستین مجموعه شعر آقای محمدصادق رزمی شاعر دفاع مقدس با عنوان «بهار مرا ببخش» راهی بازار کتاب شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
نخستین مجموعه شعر آقای محمدصادق رزمی شاعر دفاع مقدس با عنوان «بهار مرا ببخش» راهی بازار کتاب شد. این مجموعه شعر شامل مجموعه ای از اشعار مینیمال است.

اشعار این مجموعه برگزیده جشنواره های شعر دفاع مقدس پلاک عاشقی 1 و پلاک عاشقی 2 و راه یافته به مرحله نهایی هشتمین جشنواره بین المللی شعر فجر و اولین جشنواره شعر پتروشعر می باشند.

رزمی درباره این مجموعه شعر گفت: این مجموعه نخستین دفتر شعر من در قالب شعر مینیمال می باشد که حدود 290 قطعه شعر مینیمال در این مجوعه ارائه شده است که حاصل سال ها تلاش من در این سبک شعر می باشد و این اشعار با درون مایه های عاشقانه می باشند.

این شاعر درباره ویژگی‌ اشعارش توضیح داد: ویژگی اشعار بنده در این است که برای درک بهتر مفهوم شعر از حوادث و اتفاقات روز نیز در این اشعار استفاده شده است.

وی ادامه داد: برای ارتباط دادن بهتر مخاطب با مجموعه اشعار و جلب توجه ایشان باید از عنوانی برای این مجموعه شعر استفاده می کردم که علاوه بر انتقال حال و هوای اشعار بتواند جذاب و جدید باشد برای همین از عنوان "بهار مرا ببخش " و در ادامه " که تو آمده ای ولی من سبز نمی شوم" استفاده نمودم.

مجوعه شعر "بهار مرا ببخش" شامل 298 قطعه شعر مینیمال در 159 صفحه می باشد که توسط انتشارات شبکه دانش ، تیرماه 1394 منتشر شده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
رضايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
0
2
احسنت بر اين شاعر گچساراني
گچساران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
0
2
بنازم بچه گچساران
نمازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
2
مایه افتخار است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: