« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
دبیرکل جمعیت خدمتگزاران انقلاب اسلامی گفت:امروز می‌بینیم که فتنه‌گران سال 88 علناً بسیاری از مسندها را در دست گرفته‌اند و حتی سخنرانی‌های برخی آقایان را آنها می‌نویسند که این تندروی‌ها با مشی اعتدال همخوانی ندارد

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

احمد خورشیدی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اینکه عده‌ای در کشور یا عناصر خوشبین و یا وابسته به غرب هستند، گفت: برخی به واسطه خوش‌بینی که به غرب دارند دوستان غرب از جمله عربستان در منطقه را حمایت می‌کنند و خیلی هم برای آنها مصالح و منافع کشور اهمیتی ندارد.

وی بیان کرد: این در حالی است که اوضاع و احوال کشوری مثل عربستان در منطقه به شکل کنونی است و رژیم سعودی جنگ نیابتی را از طرف آمریکا در منطقه شروع کرده است.

وی گفت: هم‌اکنون عربستان به گونه‌ای بدرفتاری می‌کند و حمایت‌هایی که از طرف آمریکا می‌شود، احتمال هرگونه شیطنتی از طرف عربستان چه شیطنت سیاسی و چه شیطنت‌های دیگر وجود دارد.

وی به فرمایشات اخیر رهبری اشاره کرد و افزود: آقا البته فرمودند که قبلی‌ها در رأس حکومت عربستان محتاط‌تر بودند و ظاهر را حداقل حفظ می‌کردند اما عده‌ای که امروز اثرپذیری بیشتری از آمریکا دارند از آنها هیچ کاری بعید نیست.

این فعال سیاسی در ادامه اظهار کرد: همان‌طور که الان می‌بینید در یمن کودک‌کشی و تخریب زیرساخت‌ها را در دستور کار قرار داده و بدتر از غزه بر سر یمن می‌آورند.

وی گفت: از این‌ها هیچ چیز بعید نیست و متأسفانه در کشور هم همان جریانی که متمایل به غرب است و جریانی که مذاکرات را به اینجا کشاند که رهبری موضع خود را اعلام کردند و یک کاپیتولاسیونی را در ایران در حال راه انداختن داشتند همان جریان به گونه‌ای یا سکوت اختیار کرده و یا در لفافه از سعودی‌ها حمایت می‌کند.

خورشیدی‌آزاد تصریح کرد: چند روز پیش مردم تهران از همه صنف‌ها و گرایش‌ها اطراف سفارت عربستان به صورت خودجوش تجمع کردند و در همین حال شما نشریه‌های زنجیره‌ای و برخی سایت‌ها را که نگاه کنید یا سکوت کرده و یا برخی هم حمایت از رژیم عربستان می‌کنند.

وی با انتقاد از مکثی که دولت در خصوص حادثه فرودگاه جده داشت، خاطرنشان کرد: یک حرکتی که در شیراز در خصوص علی مطهری پیش آمد به وضوح دیدیم که شورای عالی امنیت ملی و وزارت کشور را راه انداختند و به دنبال عزل استاندار آن‌جا بودند اما در خصوص تجاوز آشکار به دو نوجوان ایرانی که شرف و غیرت ایرانی‌ها را جریحه‌دار کرد دیدیم که چه مکثی در این قضیه داشتند.

وی در خصوص عقبه این گونه رفتارهای دوگانه گفت: عقبه سیاسی و تئوریک آن‌ها عمدتاً همان فتنه‌گران هستند و امروز می‌بینیم که فتنه‌گران سال 88 علناً بسیاری از مسندها را در دست گرفته‌اند و حتی سخنرانی‌های برخی آقایان را آنها می‌نویسند که این تندروی‌ها با مشی اعتدال همخوانی ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: