« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
 فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد از دستگيري راهزن مسلح و سابقه دار در شهرستان بويراحمد خبر داد و گفت: در بازرسي از منزل متهم سه قبضه سلاح گرم و 710 گرم هروئين کشف و ضبط شد

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:، سردار غلامعباس غلام زاده در اين رابطه خاطرنشان کرد: در پي وصول خبري مبني مزاحمت‌ها و شرارت‌هاي فردي در شهر لوداب از توابع شهرستان بويراحمد موضوع به‌سرعت در دستور کار مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان قرار گرفت.

اين مسؤول ارشد انتظامي استان گفت: در بررسي‌هاي مأموران استان مشخص شد اين فرد يکي از اشرار و راهزنان سابقه‌دار در جنوب کشور است لذا اکيپ‌هايي از پليس امنيت عمومي استان و مأموران انتظامي شهرستان جهت دستگيري متهم فعال شدند.
وي ادامه داد: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با مرجع قضايي و در بازرسي‌ها از منزل شرور موصوف تعداد سه اسلحه گرم شامل يک قبضه کلاش تاشو، يک قبضه کلت کمري ماکاروف، يک قبضه اسلحه برنو، تعداد 147 عدد انواع فشنگ و 710 گرم هروئين کشف و ضبط شد.
غلامزاده بابيان دستگيري اين شرور و راهزن سابقه‌دار بيان کرد: متهم سابقه شرارت، درگيري، ضرب‌ و جرح و راهزني‌هاي مسلح متعددي را در نقاطي از کشور در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامي استان در پايان ضمن بيان برخورد قاطع و بدون اغماض با مسببان هرگونه ناامني و بي‌نظمي در جامعه، تصريح کرد: امنيت مردم خط قرمز پليس است و نيروي انتظامي در تأمين و استمرار آرامش مردم از هيچ تلاشي فروگذار نبوده و نيست.

همچنين برابر بررسي‌هاي انجام شده نامبرده از راهزنان مسلح و سرکردگان باند راهزنان مسلح در بندرعباس بوده و سوابق متعددي در منطقه محل سکونت به اتهام درگيري و ضرب‌ و جرح با سلاح گرم شهروندان را در اعمال خود دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: