« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸
به همت و ابتکار یکی از وبلاگ نویسان حامی دکتر احمدی نژاد، سررسید سال ۱۳۹۴ هجری شمسی با نام “خادم ملت” تولید و منتشر شد. سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com: میدان ۷۲ نوشت :سررسید ” خادم ملت” به ابتکار امیر ناصری، وبلاگ نویس حامی احمدی نژاد تولید محتوا و طراحی شده و توسط مجموعه رسانه های حامی دکتر احمدی نژاد منتشر شد. این سررسید شامل روزشمار عملکرد هشت ساله دولت های نهم و دهم و همچنین خاطرات روزانه از دکتر احمدی نژاد و جملات زیبا از خادم ملت به مناسبتهای مختلف سال است. سررسید “خادم ملت” همچنین شامل مجموعه کامل نامه نگاری های دکتر احمدی نژاد به محضر رهبر انقلاب، دستورات و نامه های معظم له به ایشان و فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص عملکرد دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد است. همچنین این سررسید شامل گزارش های تصویری از سفرها و رویدادهای مهم خبری مربوط به دکتر احمدی نژاد است. علاقمندان و حامیان دکتر محمود احمدی نژاد می توانند برای تهیه سررسید “خادم ملت” با پرداخت مبلغ پانزده هزار تومان( با احتساب هزینه پستی) به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۳۵۲۶۳۰۵ بنام محمد فتحی و ارسال پیامکی شماره تراکنش، آدرس پستی و شماره تلفن به شماره ۰۹۳۰۷۴۷۴۳۳۸ اقدام نمایند. لازم به ذکر است این سررسید در قطع وزیری و در ۴۰۰ صفحه چاپ شده است. این سررسید با قیمت تمام شده عرضه شده و هیچگونه سودی از بابت فروش عاید طراح سررسید نمی شود. به علت هزینه بالای طراحی و چاپ و تیراژ پایین آن، قیمت تمام شده به این عدد رسیده است. همچنین از این طرح هیچگونه حمایت مالی نشده است و صرفا برای نشان دادن ارادت قلبی به دکتر احمدی نژاد و حامیان ایشان این کار با تلاش شبانه روزی تنها یک نفر انجام شده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
0
داش محمودتا آخرش باهاتیم.ازخدابرات سلامتی وموفقیت دربرابرکسانی رو میخوام ککه فقط هدفشون غارت مردمه.خدا بهت عمرطولانی وقدرت بینهایت برای خدمت بهبه مردم بده.عشقه عشقه داش محمودو عشقه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: