« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹
جشن «سلام» ویژه دانشجویان ورودی جدید سال 93 روز سه شنبه 22 مهر با حضور مسئولین دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ،دانشجویان جدیدالورود و دبیران کانون ها و انجمن های علمی برگزار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان ،جشن «سلام» ویژه دانشجویان ورودی جدید سال 93 روز سه شنبه 22 مهر با حضور مسئولین دانشگاه،دانشجویان جدیدالورود و دبیران کانون ها و انجمن های علمی برگزار شد.
 
در این جشن بعد از تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید، دکتر توکلی رئیس دانشگاه صحبت هایی پیرامون معرفی دانشگاه  بیان کرد و سپس درباره جایگاه دانشجو  و مقطع حساس و بسیار پرانرژی جوانان در این دوران سخن گفت.وی در ادامه درباره محورهای مهمی نظیر مسئولیت پذیری ،احترام و حفظ حرمت ها،تلاش جهت اعتلای نظام،خودشناسی ،خودباوری و خداشناسی،دوری از عرفان های نوظهور  صحبت ها و رهنمودهایی به دانشجویان ورودی جدید ارائه داد.
 
در ادامه جشن «سلام» کلیپ هایی به مناسبت واقعه غدیر خم و معرفی کانون ها،انجمن ها و فعالیت های گذشته فرهنگی دانشگاه  پخش شد.
 
جشن «سلام» با سخنرانی  طیبی مدیریت حراست دانشگاه ادامه یافت که ایشان در صحبتهای خود به معرفی حوزه حراست پرداخت و آمادگی خود را جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات دانشجویان اعلام کرد و در ادامه توصیه هایی پیرامون دوست یابی ، دوری از استعمال مواد مخدر،رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی به دانشجویان حاضر در سالن ارائه داد.
 سپس با اجرای موسیقی سنتی توسط دانشجویان ،اجرای مسابقه زنده و پذیرایی از مدعوین مراسم پایان یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: