« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵
سید محمد حسینی: بدنه اصلی ستاد دکتر روحانی در خراسان را اصولگرایان تشکیل دادند

آوای دنا :عضو شورای مرکزی جبهه اعتدال و عقلانیت در گفتگوبا خبرنگاران با اشاره به پیشینه شکل گیری ستاد دکتر روحانی در خراسان از اصولگرایان معتدل به عنوان چهره های محوری و شاخص ستاد یاد کرد.
سید محمد حسینی  افزود از زمان تشکیل ستاد تا روز انصراف دکتر عارف بیشترین چهره های شاخص حامی دکتر روحانی در ستاد استان ، اصولگرایان بودند ،هرچند جمعی از اصلاح طلبان معتدل نیز پای کار بودند اما شاکله اصلی ستاد را اصولگرایان تشکیل می دادند.
وی با انتقاد از اصلاح طلبانی که پایگاه اصلی  رای دکتر روحانی را در بین اصلاح طلبان می دانند افزود پایگاه عمده رای دکتر روحانی عموم مردمی بودند که به شعار تدبیر و مشی اعتدالی و عقلانی روحانی رای دادند و عمده آنان در هیچ حزب و جریان و گروه سیاسی تعریف نشده و حتی این دسته بندی ها را هم قبول ندارند.
حسینی با اشاره به ضرورت سازماندهی حامیان دولت افزود پس از انتخابات با هدف هم افزایی بین نیروهای ستادی  و کمک به نهادینه کردن جریان اعتدال در خراسان ،جبهه اعتدال و عقلانیت  با حضور اصولگرایان و اصلاح طلبان معتدل تشکیل و هم اکنون نیز به دنبال توسعه فعالیت های آن است.
مسئول روابط عمومی ستاد وقت دکتر روحانی با اشاره به  انتقاد دکتر علی مطهری از حامیان دولت ،افزود این انتقاد به جایی است و ما طبق وفاقمان با دکتر روحانی قرار بود یار ایشان باشیم و کمک کار دولت در حالیکه مخالفان دولت بیشترین فعالیت و برنامه را در مخالفت با دولت دارند  ،حامیان دولت همچنان فقط  نظاره گر و منتقد این رفتارهایند و هیچ گونه اقدام عملی در حمایت از دولت هم نمی کنند.
وی همچنین با مثبت ارزیابی کردن عملکرد استاندار خراسان رضوی گفت برای ارزیابی کامل باید وقت بیشتری را به وی بدهیم اما تا کنون بر اساس اخبار دریافتی و بررسی هایی که کردیم بر خلاف نظر برخی از دوستان ، عملکرد ایشان را اعتدالی و در خط دولت و سیاستهای رییس جمهور محترم و به دور از افراط می دانیم.
روابط عمومی جبهه اعتدال و عقلانیت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: