« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳
منطقه اي که اين تروريست در آن مخفي شده بود زير نظر "داعش" و نيروهاي القاعده بوده لذا انجام عمليات در آن کمي سخت بود اما نيروهاي ما موفق شدند با موفقيت اين کار را انجام دهند

 

به گزارش آوای دنا به نقل از شيعه آنلاين، اخبار رسيده از بغداد پايتخت عراق حاکي از آن است که نيروهاي امنيتي اين کشور موفق شدند فردي بنام «صدام حسين» را در منطقه "الشرقاط" به هلاکت برسانند.

گفته مي شود وي از نيروهاي ارشد حزب منحله بعث عراق بوده و در توليد مين تخصص ويژه اي داشت و تاکنون صدها و شايد هم هزاران مين را توليد و در مسير حرکت خودروي هاي مختلف قرار داده بود.

در همين راستا يک منبع امنيتي عراقي ضمن تأييد خبر کشته شدن «صدام حسين»، در اين باره گفت: بعد از اين که نيروهاي امنيتي عراق اطلاعات مهمي در مورد مخفيگاه تروريست سرشناس «صدام حسين» بدست آوردند، در عمليات ويژه و در مدت زماني کوتاه موفق شدند او را به هلاکت برسانند.

وي در ادامه افزود: منطقه اي که اين تروريست در آن مخفي شده بود زير نظر "داعش" و نيروهاي القاعده بوده لذا انجام عمليات در آن کمي سخت بود اما نيروهاي ما موفق شدند با موفقيت اين کار را انجام دهند.

اين نيروي امنيتي عراقي همچنين گفت: نام اصلي اين تروريست «صدام حسين» نيست اما به دليل علاقه شديدي که به ديکتاتور سابق عراق داشته، خود را با اين نام معرفي کرده است.

لازم به ذکر است، طي دو هفته اخير نيروهاي امنيتي عراقي در عمليات هاي مختلف موفق شدند تعداد قابل توجهي از تروريست هاي "داعش"،‌ "القاعده" و حزب منحله بعث را در مناطق مختلف عراق به هلاکت برسانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: