« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱
یادادشت ارسالی؛
مجموعه ورزش و جوانان استان را باید یکی از فعال‌ترین و موفق‌ترین دستگاه‌های استان در دولت سیزدهم دانست.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، مجموعه‌ای که بعد از مدت‌ها تعلیق و بلاتکلیفی در عرصه مدیریتی سکان آن در ابتدای دولت سیزدهم به یک فرد جوان توانمند و جهادی سپرده است و این جوان در طی دو سال مدیریت خود به خوبی نشان داده است چه مدیر توانمند و قابلی است. مدیریت عین الله دهقان در این دو سال منشأ اتفاقات بزرگ و تحولات بی‌سابقه‌ای شده است و ورزش و جوانان استان را در مسیر موفقیت‌های ملی و بین‌المللی قرار داده است.

دوپینگ ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با مدیریت دهقان

کمتر هفته‌ای است که شاهد حضور ورزشکاران استان در سطوح ملی و بین‌المللی نباشیم و این مهم بدون برنامه‌ریزی و حمایت ورزش و جوانان استان ممکن نمی‌شود.

موفقیت‌های ورزشی و مدال‌های رنگین ورزشکاران استان تنها دست آورد ورزش و جوانان استان نیست بلکه در بخش‌های زیرساختی و اماکن ورزشی نیز شاهد رشد در جذب اعتبارات و ساخت و ساز بالا در این بخش هستیم.

توجه به جوانان و برنامه‌ریزی برای این قشر گسترده آن هم در عصری که شاهد تلاطمات و خطرات شدید در کمین جوانان هستیم از دیگر برنامه‌های ورزش و جوانان استان می‌باشد که آمار‌ها در این بخش نیز حاکی از تحولات اساسی و پیشرفت‌های قابل قبول است.

نظم و بروز بودن و فعال شدن تمامی هیئت‌های ورزشی اتفاق می‌مون و شایسته دیگری است که بواسطه حمایت‌های اعتباری و لجستیکی و نظارت بر هیئت‌های مختلف ورزشی ممکن شده است و هیئت‌های ورزشی استان محل جذب و کشف بی‌شمار استعداد نوجوانان و جوانان شده است.

کمتر رشته‌ای در ورزش استان وجود دارد که در میان ملی پوشان کشور یک و یا تعداد بیشتری از ورزشکاران هم استانی حضور نداشته باشد.

نظم و پرنسیب مثالزدنی دهقان و مجموعه مدیریتی جدید این اداره کل یک انقلاب اساسی در تاریخ ورزش و جوانان استان بوده است که سبب گردیده ورزش استان به یک برند ملی در بسیاری از رشته‌های ورزشی تبدیل شود.

قطعاً تداوم این‌مدیریت و حمایت‌ها، روز‌های درخشانتری برای ورزش استان در پی خواهد داشت و استان و ورزشکاران استان را به قطبی ورزشی تبدیل خواهد کرد. اتفاقی که امروز در هندبال استان شاهد آن هستیم و با مدیریت و عزمی که در دهقان و همکارانشان دیده می‌شود قابل سرایت به سایر رشته‌ها و حوزه‌ها می‌باشد. ‌

 

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ورزشکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
0
1
خدا وکیلی خودت اعتقاد به اینایی نوشتی داری،زبان ورزشکار جماعت اینایی نیست دیکته کردی،ورزش استان برگشت به ۲۰سال پیش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
0
0
درود بر دهقان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: