« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
سیاسی؛
اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس دوازدهم توسط شورای نگهبان فردا - یکم اسفندماه - اعلام می‌شود.

اعلام اسامی نمایندگان تأیید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی یکم اسفندماه

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، اسامی تعداد دیگری از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان فردا - سه شنبه یکم اسفندماه اعلام می‌شود.

پیش از این شورای نگهبان در دو مرحله اسامی نامزدهای رد صلاحیت شده که نسبت به رسیدگی به صلاحیتشان معترض بودند و اعتراض آنها در فرایند بررسی ها پذیرفته و صلاحیت آنها تایید شده بود را اعلام کرده است.

شورای نگهبان در مرحله اول رسیدگی به اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده اسامی یک هزار و ۱۴ نفر و در مرحله دوم رسیدگی به اعتراضات اسامی ۷۵۰ نفر از نامزدها که صلاحیتشان تایید شده بود را اعلام کرد.

در این مرحله نیز بنا است تا اسمی تعداد دیگری از نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیتشان در فرایند رسیدگی به اعتراضات تایید شده اعلام شود.

به گزارش این پایگاه خبری، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان ۲۰ بهمن ماه در خبری اعلام کرد: ۱۵ هزار نفر از داوطلبان مجلس شورای اسامی تایید صلاحیت شدند که این تعداد بیش از ۷۳ درصد داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس را شامل می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: