« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
مصیب حیدری خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه ی یک یاسوج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان این اداره اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مصیب حیدری، رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج، در حاشیه بازدید ازطرح های اشتغال مددجویان این اداره، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان این اداره اجرا شده است.

اجرای ۳۰۰طرح اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد منطقه یک یاسوج

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به ۳۲۰ نفر از مددجویان و دیگر نیازمندان این اداره مشغول به کار شده اند، گفت: از این تعداد بیش از ۳۰۰ نفر از طریق تسهیلات اشتغال و ۲۰ نفر با معرفی مراکز کاریابی در ادارات، سازمانها و مراکز دولتی و غیر دولتی مشغول به کار شده اند.

حیدری تصریح کرد: اعتبار پرداختی برای ۳۰۰ طرح اشتغال مددجویان این اداره در سال جاری تاکنون بیش از ۳۶ میلیارد تومان بوده است.

وی ضمن تشکر از مدیران بانک هایی که در خصوص پرداخت وام های اشتغال با کمیته امداد منطقه یک همکاری داشته اند، گفت: بیش از۶۰۰ پرونده جهت پرداخت تسهیلات به بانکها معرفی شده اند که تا کنون ۳۰۰ طرح اجرایی شده و۳۰۰ طرح نیز در بانکها چشم انتظار اعتبارات بانکی هستند.

حیدری بیان کرد: به منظور خوداتکایی نیازمندان و بهره گیری از توان آنان در سال جاری تاکنون ۱۲۰ نفر از مددجویان این اداره با اعتبار بیش از صد میلیون تومان، در دوره های آموزشی مهارت آموزی، کارآفرینی و پایدارسازی طرح های اشتغال شرکت کرده اند که بعد از طی دوره آموزشی، زمینه پرداخت تسهیلات و اشتغال آنها فراهم خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه کمیته امداد منطقه یک یاسوج، برنامه دارد در سال جاری حداقل صد طرح نیروگاه خورشیدی برای مددجویان سرپرست خانواده اجرا کند، خواهان همکاری ادارات برق و بانکهایی که این طرح ها برای آنان در نظر گرفته شده، شد.

حیدری اظهار کرد: در حال حاضر اولویت کمیته امداد، اجرای طرح های نوین و پایداری مانند نیروگاه خورشیدی است که متوسط درآمد ماهیانه بستگی به شرایط فصلی از سه تا پنج میلیون تومان است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در حال حاضر، ۵۶۷۰ خانوار با جمعیت ۱۳هزار نفر تحت حمایت و معیشت بگیر کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند و از خدمات متفاوت این نهاد در سال بهره مند می شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: