« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
با موضوع انتخابات برگزار شد:
نشست فرماندار لنده و اعضای شورای تامین شهرستان با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، با موضوع انتخابات در فرمانداری شهرستان برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ در این نشست که دادستان، جانشین ناحیه مقاومت بسیج ، رئیس اطلاعات و اماکن و رئیس پلیس فتاح فرمانده انتظامی لنده نیز حضور داشتند، فرماندار لنده گفت: حضور شکوهمند آحاد جامعه در پای صندوق های رأی، بار دیگر به دشمنان خواهد فهماند این مردم همچنان پایبند آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان هستند.

به خاطر خشنودي كسي به جهنم نرويد...(اشاره به فرمایش شهید احمد کاظمی)

جلال دانش افزود: همه تلاش می کنیم با هم افزایی، انتخاباتی بر مدار قانون و پرشور را در دوم اسفند شاهد باشیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان لنده تصریح کرد:همه اصحاب رسانه و عوامل اجرایی، در کنار هم باید تلاش کنیم با دوری از شایعات و دلگرم کردن مردم، بستر حضوری باشکوه را در جهت حفظ نظام اسلامی که مرهون خون بهترین انسانها "شهیدان" است را فراهم کنیم.

فرماندار لنده در ادامه با دعوت از آحاد مردم برای حضور در انتخابات و دوری از هرگونه تنش و غلبه بر احساسات گفت:تلاش کنید؛فعالیت کنید ؛تنور انتخابات را گرم نگه دارید اما بقول شهید کاظمی برای خوشایند دیگران جهنم را برای خودتان نخرید.

جلال دانش اظهار داشت مردم لنده حقیقتا اهل فرهنگ و مدارا هستند و من توصیه می کنم همانطور که در مراسمات شادی و تشییع جنازه عمل می کنید در انتخابات هم نوع دوستی و مدارا را پیشه کنید.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده در پایان با بیان گوشه ای از خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی از اهالی رسانه و فضای مجازی خواست تا خدمات نظام را تشریح ؛از سیاه نمایی دوری و امید افرین باشند.

در ارتباط با صندوقهای سرمایه گذار به وظایف قانونی خود عمل کردیم

اکبر پرندوار دادستان عمومی و انقلاب لنده در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: رفتارها در عرصه فعالیت های رسانه ای باید به سمت دوری از تفرقه و تقویت وحدت باشد.

پرندوار گفت: رسانه ها زبان گویای مردم هستند، لذا باید هوشیار بود در جهت شور انتخاباتی تلاش کنیم.

دادستان لنده در ادامه به ارائه تذکراتی برای پیشگیری از جرائم انتخاباتی پرداخت و اعلام کرد: آمادگی دارد تا در صورت برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های سواد رسانه ای نسبت به بیان و تشریح مباحث حقوقی اقدام نماید.

پرندوار در ادامه اظهار داشت :دادستانی بعنوان مدعی العموم در مواردی که جرائم جنبه عمومی داشته و باعث اخلال در نظم عمومی گردد وارد می شود اما اگر جرائم جنبه خصوصی داشته باشد باید شاکی اقدام به درخواست نماید.

وی در ارتباط با صندوقهای سرمایه گذار لنده گفت:دادستانی وظیفه خود را در قبال دستگیری متهم و توقیف اموال آنها به نحو احسن انجام داده و سایر موارد در چهارچوب مقرارت و آرای دادگاه و شعبه اجرای احکام قابل تحقق است.

هوشمندانه فعالیت کنیم

سرهنگ رضایی جانشین فرمانده سپاه ناحیه لنده هم گفت: حضور مردم در انتخابات مهر تأیید بر نظامی است که دارای اقتداری برخاسته از خود مردم می باشد.

سرهنگ رضایی گفت: همه تلاش کنیم حماسه مردمی در انتخابات را رقم بزنیم و این اتفاق خواهد افتاد با همراهی فعالان عرصه رسانه و ... پس هوشمندانه فعالیت کنیم.

گفتنی است در ابتدای این نشست اصحاب رسانه و فضای مجازی به طرح سوال و گفتگو با میزبان پرداختند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: