« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
در راستای حقوق شهروندی و خدمات‌رسانی هر چه بهتر انجام شد؛
در راستای حقوق شهروندی و خدمات‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان، اجرای طرح رفع و جمع آوری سد معبر در راستای پاکسازی و حذف زوائد بصری در معابر و پیاده رو ها در دستور کار شهرداران نواحی شهر یاسوج قرار گرفت.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف،شهردار یاسوج با تاکید بر اجرای درست این طرح گفت: ضمن شناسایی هرگونه سد معبر و مسدود شدن پیاده‌روها توسط اصناف، دست فروشان، چرخی ها، میوه فروش ها، بوتیک ها، لوازم خانگی ها و… اخطاریه لازم ابلاغ به آنها داده می شود.

اجرای یک طرح دیگر برای آسایش شهروندان یاسوجی/ درخواست شهردار از شهروندان و نیروهای شهرداری

کیوان آشنا افزود: بر اساس تبصره ذیل بند ۲ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سدمعبر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از این معابر برای کسب یا هر عنوان دیگری ممنوع بوده و شهرداری مکلف است از این اقدام جلوگیری و برای رفع موانع موجود و آزادسازی معابر اقدام کند.

وی تصریح کرد: یکی از مصادیق آشکار نادیده گرفتن حقوق شهروندی نصب تابلوهای اضافی در معابر و نیز نوشتن هر نوع مطلب یا الصاق هر نوشته ای بر روی دیوارهای شهر است که قانون گذار طبق بند ۲۷ ماده ۵۵ و ماده ۹۲ قانون شهرداريها، شهروندان را از انجام آن منع کرده و بر اساس آن متخلف را علاوه بر تأديه خسارت مالکین به پرداخت جريمه محكوم کرده است.

وی تصریح کرد: درصورت عدم توجه اصناف و کسبه به این موضوع، لوازم آن‌ها با رعایت قانون جمع‌آوری و به انبار منتقل خواهد شد.

آشنا تاکید کرد: به نیروهای شهرداری های نواحی تاکید شده است جهت جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان و ایجاد هجمه های سو علیه شهرداری با رعایت کامل قانون نسبت به وظایف خود عمل نمایند و اجازه ایجاد حاشیه علیه شهرداری را ندهند چرا که برخی از قانون شکنان برای گریز از قانون متوسل به هجمه سازی و فضاسازی منفی می شوند و به مطالب کذب روی می آورند.

اجرای یک طرح دیگر برای آسایش شهروندان یاسوجی/ درخواست شهردار از شهروندان و نیروهای شهرداری

شهردار یاسوج ضمن درخواست از شهروندان برای همکاری در اجرای درست این طرح گفت: شهروندان می‌توانند درخواست ها، شکایات و نظرات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: