« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
پیام تسلیت نادر منتظریان به مناسبت درگذشت جانباز شهید حاج سیدعلی فردوسیان

به گزارش آوای رودکوف، نادر منتظریان در پیامی درگذشت جانباز شهید حاج سیدعلی فردوسیان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

"بسم ربّ الشهداء و الصدیقین"

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»

▪️خانواده معزز و مکرم شهید فردوسیان

با دریغ و تاسف فراوان، با خبر شدیم، یکی دیگر از خیل عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) و فرزند برومند دیگری از فرزندان ملت سربلند ایران اسلامی، مجاهد شجاع دوران دفاع مقدس، جانباز پرافتخار و سرافراز، زنده یاد «حاج سید علی فردوسیان» دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیام تسلیت نادر منتظریان به مناسبت درگذشت جانباز شهید حاج سیدعلی فردوسیان این جانبازِ شهید، با وجود هفتاد درصد جانبازی و سال‌های طولانی تحمل درد و رنج ناشی از مجروحیت، همواره در راه حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی کوشید و هیچ‌گاه از تلاش برای خدمت و فداکاری برای ملت شهیدپرور ایران دریغ ننمودند.

 کشور سرافراز و ملت غیور ایران اسلامی، همه ی عزت، سربلندی، آرامش و آسایش امروز خود را مدیون دلاوری ها، فداکاری ها و ایثارگری های چنین بزرگ مردانی است.

 اینجانب فقدان این انسان وارسته و متدین را به اقارب، بستگان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، سادات جلیل القدر امامزاده محمود (س)، طایفه شریف و بزرگوار بادلانی و بویژه خانواده های معزز فردوسیان و حسینی تبار صمیمانه تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال علو درجات و هم نشینی با ابرار و صالحان برای آن به معبود پیوسته مسئلت دارم و برای بازماندگان صبر و اجر خواهانم. ما را در غم خود شریک بدانید. 

روحش شاد و نامش جاوید.

نادر منتظریان

۱۷/آذر/۱۴۰۲

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: