« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده عنوان شد؛
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده با موضوع اشتغال و جوانی جمعیت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در این جلسه ابتدا اعضای جلسه از جمله بانکها، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد علوی، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی در زمینه اشتغالزایی عملکرد خود را گزارش دادند.

فرماندار لنده با اشاره به گزارش قابل قبول عملکرد سازمانها و بانکها گفت: البته برخلاف گزارشها همچنان مراجعه‌کنندگان برای کار زیاد است و این نشان می دهد که نظارت‌ها ضعیف در این زمینه ضعیف است.

جلال دانش افزود: ساختار کارآفرینی و تخصیص اعتبار برای اشتغالزایی معیوب است و همین باعث شده است تا عده‌ای با دریافت این اعتبارات، پول را در جای دیگر هزینه کنند و حالا ما به جای جوان بیکار، یک جوان بیکار بدهکار داریم.

همچنین دانش با پیگیری مصوبات جلسات قبلی جوانی جمعیت گفت: تمامی ادارات باید در زمینه تبلیغات و اطلاع رسانی برای جوانی جمعیت همکاری کنند و باید جلسات مشاوره و آموزش به خانواده‌ها در اولویت قرار گیرد.

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده برگزار گردید +تصاویرجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده برگزار گردید +تصاویرجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده برگزار گردید +تصاویرجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده برگزار گردید +تصاویرجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده برگزار گردید +تصاویرجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان لنده برگزار گردید +تصاویر

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: