« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
اردوی جهادی مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد ، در فاصله ۱۲۰ کیلومتری از مرکز استان ، با خدمات رایگان درمان ، داروی رایگان ، دندانپزشکی ، خدمات مامایی ، مشاوره و غربالگری بیماری فشارخون بالا با نام لبخند مهربانی و با حضور معاون سیاسی فرمانداری بویراحمد ، در روستای تنگ آلک از توابع بخش لوداب در دهستان چین ، برگزار گردید .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد گفت :به همین هفته بسیج  اردوی جهادی را در روستای تنگ آلک و حومه برگزار کردیم .

نوزدهمین لبخند مهربانی به منطقه کم برخوردار تنگ آلک رسید

دکتر بهنام نیازی افزود: در همین راستا، برای ۷۵ نفر درمان و ارائه داروی رایگان ، برای ۴۶ نفر خدمات دندانپزشکی ، برای ۲۳ نفر غربالگری فشارخون بالا و برای کل دانش آموزان مراقبتهای بهداشتی انجام گرفت .

پرویز حقیقت معاون سیاسی فرمانداری شهرستان بویراحمد نیز که در این روستا حضور داشت ، ضمن تبریک هفته بسیج  و تشکر از اقدام خیرخواهانه مرکز بهداشت شهید دامیده و در راس آنها دکتر بهنام نیازی گفت : خدمت جهادی در مناطق کم برخوردار و برای قشر محروم از تسهیلات ، آنهم در حوزه بهداشت و درمان و ارتقای سلامتی با شعار زیبای لبخند مهربانی ، رضایت خدا و دعای خیر بندگان خدا را در پی خواهد داشت و بنده امروز در این روستا هم لبخند دیدم و هم مهربانی .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: