« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران عنوان شد؛
امام جمعه موقت تهران در نماز جمعه این هفته تهران گفت: تصمیمات بعضی از هیأت‌های اجرایی خردمندانه و همسو با مبانی و اصول مشارکت نبود و مورد نقد صاحب‌نظران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای نگهبان به مقوله انتخابات و زمینه مشارکت پرشور مردم اشاره کردند و در آغاز سال جاری به چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات پرداختند.

انتقاد امام جمعه موقت تهران از رد صلاحیت‌ها

وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات از آشکارترین نوع سیاسی در جوامع مردم‌سالار است و نماد اراده ملت برای تعیین سرنوشت جمعی و سیاسی خود به شمار می‌آید؛ مشارکت گسترده سیاسی شهروندان، گروه‌ها و احزاب در انتخابات نقش تعیین کننده‌ای در تحکیم پیوند ملت و دولت و گردش نخبگانی و جابجایی قدرت دارد و مهمترین ابزار تجلی اراده و حاکمیت ملت است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: رقابت سیاسی از مهمترین ابزار مشارکت و حضور فعال در صندوق‌های رای است. با این نگاه به این مهم، رقابت پیش نیاز مشارکت پرشور است که رهبری معظم در دیدار اخیر اعضای شورای نگهبان بر آن تاکید کردند. در این راستا باید اشاره کنم تصمیمات برخی ار اعضای هیات‌های اجرایی عالمانه، خردمندانه و همسو با این مبانی و اصول نبود و مورد نقد صاحب نظرات دغدغه‌مند و مسئولان ارشد اجرایی قرار گرفت؛ امیدوارم با برنامه ریزی صحیح و احساس مسئولیت دولتمردان و ملت عزیز شاهد حضور اقتدار آفرین ملت بزرگ ایران در انتخابات پیش رو باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: