« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد:
مدیرکل فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت کهگیلویه وبویراحمد گفت: احراز هویت در انتخابات اسفندماه کاملا الکترونیکی است و از طریق دستگاه های احراز هویت انجام می شود و نیاز نیست از طریق شناسنامه و کارت ملی انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ آرش ملک زاده روز یکشنبه در نشست کمیته فناوری انتخابات این استان اظهار داشت در انتخابات آینده پایداری ارتباطات بسیار مهم بوده و یکی از مشکلاتی که وجود دارد نقاط کور فاقد پوشش آنتن دهی است که بر رفع مشکلات این موارد تاکید شده است.

انتخابات اسفندماه احراز هویت کاملا الکترونیکی است

مدیرکل فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: مناطقی که پشتیبانی ندارد مشخص می شوند، ضمن اینکه سه بخشداری موگرمون، ممبی سرآسیاب و زیلایی هیچ گونه ارتباط اینترنتی با استانداری ندارند و در این خصوص باید اقدامات لازم از سوی متولیان مربوطه به عمل آید.

مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: برای برگزاری انتخابات و اقدامات لازم در الکترونیکی کردن انتخابات در سطح استان همه موارد و جوانب کار را تشریح و بررسی می کنیم و وضعیت نیروهای فناوری و ارتباطات مورد بحث قرار گرفته می شود.

ملک زاده عنوان کرد: تامین تجهیزات، امکانات و مسئله آموزش نیروها برای انتخابات در این استان مورد بررسی و در دستور کار قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: