« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
به مناسبت هفته فراجا؛
به مناسبت هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در فرماندهی انتظامی لنده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به مناسبت هفته فراجا با حضور یگان‌های مستقر در شهرستان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ستاد فرماندهی انتظامی لنده برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان لنده برگزار شد/تصاویر

در این مراسم که جمعی از مسئولان و فرماندهان  انتظامی و سپاه ناحیه لنده حضور داشتند، فرماندار لنده در سخنانی از تلاش‌های نیروهای فراجا شهرستان در تأمین امنیت شهروندان و مقابله با متخلفان و مجرمان تقدیر و تشکر کرد.

جلال دانش با بیان اینکه باید نیروهای انتظامی و امنیتی را بیش از پیش تقویت کنیم گفت:اگر امنیت نباشد اقتصاد و معیشت برای انسان لذت‌بخش نخواهد بود باید قدردان امنیت باشیم.

پیش از سخنان فرماندار لنده سرهنگ محمود عدالت پرور طی سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت گفت:امنیت، یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین نیازهای یک ملت و یک کشور است. مهمترین مشکل برای یک کشور وقتی به وجود می‌آید که در محیط کار، در محیط زندگی، در محیط تحصیل و در فضای عمومی جامعه، مردم احساس امنیت نکنند. این‌جاست که مغزهای فعال، دستهای توانا و سرانگشتان ماهر، هیچیک نخواهند توانست مسؤولیت مهمی را که هر کدام بر دوش دارند، به انجام برسانند. در فضای امنیت است که هم تلاش علمی، هم تلاش اقتصادی، هم روحیه و نشاط و هم همه‌ی فعالیتهای یک کشور می‌تواند به‌درستی برنامه‌ریزی شود و با دقت دنبال گردد و به نتایج خود برسد.

فرمانده انتظامی لنده در ادامه با توجه به قبولی ایشان در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه عالی دفاع ملی ضمن طلب حلالیت از مردم و مسولان اظهار داشت:هر آنچه در توان داشتم هم در مباحث کاری و انتظامی و هم در بخش لجستیک و نیروی انسانی و هم در تعامل با مردم و مسولان در خدمتگزاری به مردم انجام دادم و امیدوارم در سایه الطاف الهی و دعای خیر شما خوبان بتوانم در گوشه‌ای دیگر از ایران اسلامی سرباز کوچکی برای فرمانده معظم کل قوا (مدظله عالی) و خدمتگزاری صادق و فداکاری برای مردمان سرزمینم باشم.

همچنین در پایان این مراسم با اهدای لوح از جمعی کارکنان ساعی و بازنشسته فرماندهی انتظامی لنده تقدیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: