« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
جهان؛
یک اسیر فلسطینی متهم است که در سلول خود با پنج زندانبان زن اسرائیلی رابطه برقرار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از اعتمادآنلاین، رسانه‌های صهیونیستی با انتشار این خبر جنجالی اعلام کردند، طی چند روز اخیر پنج زندانبان زن زندان ریمون به اتهام برقراری رابطه با یک اسیر فلسطینی تحت بازجویی قرار گرفته‌اند.

به گفته این رسانه‌ها، داستان از زمانی آغاز شد که اطلاعاتی طبقه‌بندی‌شده به اداره حفاظت زندان‌های رژیم اسرائیل رسید که در آن اعلام شده بود، یکی از زندانبانان زن که در حال گذراندن دوره وظیفه خود در این زندان بود با یکی از زندانیان امنیتی فلسطینی طی یک سال اخیر رابطه عاشقانه برقرار کرده است.

بر اساس اطلاعات رسیده، این اسیر فلسطینی که به دلیل انجام عملیاتی منجر به هلاکت دو اسرائیلی به حبس ابد محکوم شده است، با یک تلفن همراه از داخل سلول خود با زندانبانان زن تماس گرفته و با آنها عکس رد و بدل می‌کند.

رسانه‌های فلسطینی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی عبری‌زبان وای‌نت خبر دادند، در بازجویی‌ها حداقل یک مورد برقراری رابطه تایید شده است، اما بقیه موارد تنها از طریق شبکه‌های اجتماعی بوده است.

ماموران اطلاعاتی و امنیتی اسرائیلی یکی از این زندانبانان را برای مدتی بازداشت کرده و اکنون در اقامت اجباری قرار داده‌اند و تحقیقات درباره دیگر زندانبانان همچنان ادامه دارد.

رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند، طبق اعترافات زندانبانان و اسیر فلسطینی، این رابطه رضایت‌آمیز بوده و هیچ نوع باج‌گیری یا فشاری در میان نبوده است.

اما این ادعا توسط محافل فلسطینی رد و تاکید می شود که اتهام مذکور برای افزایش فشار بر فلسطینیان رسانه‌ای شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: