« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۳
با حضور شهردار و اعضای شورای شهر در صورت گرفت؛
هفتم مهر ما 1359 در جریان مهار آتش سوزی که بر اثر حمله نیروهای بعثی عراق رخ داد شماری از آتش نشانان به شهادت رسیدند و تعداد دیگری نیز مجروح شدند که این روز به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛هفتم مهر ما 1359 در جریان مهار آتش سوزی که بر اثر حمله نیروهای بعثی عراق رخ داد شماری از آتش نشانان به شهادت رسیدند و تعداد دیگری نیز مجروح شدند که این روز به عنوان روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.

تجلیل از آتش نشانان لنده در روز ملی آتش نشانی و ایمنی

به همین مناسبت شهردار ؛ رئیس و اعضای شورای شهر لنده با حضور در محل اتشنشانی شهرستان با  پرسنل آتش نشانی دیدار  و از زحمات آنان تقدیر نمودند.

مهندس رنجبر شهردار لنده در این دیدار  از خدمات  آتش نشانان تقدیر کرد و اظهار داشت: شغل آتش نشانی بسیار شریف و ارزشمند است و ایثار و از خود گذشتگی مورد نیاز جامعه است.

وی افزود روز آتش نشان روز تجلیل از ایثارگریهای انسانهای پاک سرشتی است که امنیت و رفاه همنوع های خود ار بر سلامت و آسایش خویش مقدم دانسته و همواره همچون فرشتگان نجات به یاری آسیب دیدگان می شتابند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: