« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
آوای رودکوف ؛
شهردار یاسوج در اولین روز کاری خود با امام جمعه این شهر و نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛کیوان آشنا در این دیدار ضمن گرامیداشت آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی تاکید کرد: آنچه در توان مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج باشد برای مردم انجام خواهیم داد.

در دیدار شهردار یاسوج با نماینده ولی فقیه چه گذشت

وی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری های استان خصوصا شهرداری یاسوج ابراز داشت: شهرداری های نهادهای خودگردان هستند که از عوارضات مردمی امورات شهری را می گذرانند که با توجه شرایط نامطلوب اقتصادی مردم انتظار می رود دولت در بحث کمک های عمرانی و اقتصادی به شهرداری ها کمک کند و نماینده محترم ولی فقیه نیز در این زمینه از شهرداری ها حمایت کنند.

آشنا مباحث فرهنگی را یکی دیگر از موضوعات مهم در شهر یاسوج عنوان کرد و گفت: بعضی از مسائل و خرده فرهنگ های غلط همچون نصب بنر اموات در سطح شهر وجود دارد که شهرداری با آنها برخورد می کند اما این موضوعات با طرح از تریبون وحدت بخش نمازجمعه می تواند به بهبهود سیما و منظر شهری و حذف این نگاه غلط کمک شایانی کند.

کیوان آشنا توجه به معماری با هویت ایرانی – اسلامی را یکی دیگر از موضوعات فرهنگی دانست و عنوان کرد: دستگاههای فرهنگی بخصوص تریبون نماز جمعه در ترغیب مردم به سمت و سوی معماری ایرانی –اسلامی ایرانی نقش بسزایی خواهد داشت.

وی شایسته گزینی در طرح های خاص شهری همچون موضوع ترافیک را یک ضرورت یاد کرد و گفت: دستگاههای نظارتی برای بازده بهتر طرح ها و کیفی تر شدن آنها باید دستگاههای اجرایی را حمایت کنند تا برای طرح های خاص از میان افراد با صلاحیت و با تجربه تر استفاده شود.

آشنا در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و همدلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی و حمایت همه دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان در پیشگاه خدا و مردم سربلند باشیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تبریک انتخاب مهندس کیوان آشنا به عنوان شهردار یاسوج گفت: استفاده از مشاورین کاربلد و کاردان از شهرهای بزرگ کشور می تواند به روند توسعه یاسوج کمک کند.

آیت الله سید نصیر حسینی بیان کرد: با توجه به اینکه یاسوج مرکز استان است نگاه به اداره شهر باید بگونه ای باشد که 50 سال آینده را در نظر بگیرید.

آیت الله حسینی تصریح کرد: فضای سبز شهر یاسوج در تابستانی که گذشت مورد قبول نبود و توجه به فضای سبز استفاده از گل های زینتی و برجسته کردن چندین نقطه از شهر با کاشت گل های زیبا می تواند به زیبایی و طروات شهر جلوه تازه ای ببخشد.

وی ادامه داد: نظافت عمومی شهر، ورودی ها و فضای سبز شهر یاسوج باید الگویی برای سایر شهرهای استان باشد.

امام جمعه یاسوج به تکمیل پروژه های کلان شهری و تعریف پروژه های جدید نیز گریزی زد و گفت: تکمیل پل چهارم و پل سوم بشار باید در دستور کار قرار گیرد.

آیت الله حسینی افزود: یکی از مشکلات مردم شهر یاسوج ترافیک و بحث پارکینگ است که این مورد هم لازم است مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی در پایان با آرزوی موفقیت برای شهردار جدید شهر یاسوج از مردم و مسئولین خواست تا برای رسیدن به شهری زیبا همه تلاش کنند.

گفتنی است؛ در این این دیدار جمعی از آتش نشانان در آستانه 7 مهر روز آتش نشان به دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج رفتند و رئیس سازمان آتش نشانی گزارشی از عملکرد و نیازهای این سازمان ارائه کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: