« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
نشست فصلی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی عنوان شد:
به منظور بررسی اهداف عملکردی دستگاه قضایی استان و تبیین آن با سند تحول و تعالی قضایی، نشست فصلی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی به ریاست دکتر محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان، در شهرستان گچساران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛به منظور بررسی اهداف عملکردی دستگاه قضایی استان و تبیین آن با سند تحول و تعالی قضایی، نشست فصلی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی به ریاست دکتر محبوب افراسیاب رئیس کل دادگستری استان، در شهرستان گچساران برگزار گردید.

تأکید رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد بر برقراری امنیت انتخابات مجلس و ایجاد فضای رقابت

در این نشست رئیس کل دادگستری استان با اشاره به نوع ترکیب جمعیتی، برقراری نظم و امنیت انتخابات را مورد تأکید قرار داد.

دکتر افراسیاب عنوان کرد: رؤسا و دادستان های حوزه های قضایی استان، علاوه بر تلاش به منظور برقراری امنیت انتخابات، در ایجاد فضای رقابت در جهت ارتقا سطح مشارکت آحاد جامعه در راستای استقرار مردم سالاری دینی، سعی و تلاش نمایند.
قاضی القضات دادگستری استان در ادامه فصل الخطاب بودن قانون را برای همه افراد جامعه ضروری بیان و افزود: مسئولان قضایی استان بدون اغماض، اجرای قانون را به نحو کامل در جهت حفظ نظم عمومی مد نظر قرار دهند.

وی حجم ورودی و انبوه پرونده در دستگاه قضایی را نتیجه عدم اعمال و اجرای قوانین جاری کشور در سایر بخش‌ها عنوان و با بیان اینکه مردم دستگاه قضایی را یگانه ملجأ جهت مطالبه و احقاق حق خود می‌دانند، گفت: ضرورت دارد همه رؤسا و دادستان‌ها و معاونین آنان در فرایند دادرسی و از بین بردن عواملی که منجر به اطاله دادرسی می‌شود مشارکت و دو مؤلفه ی سرعت و دقت و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و مُسن را مدنظر قرار دهند.
دکتر افراسیاب نماینده عالی دستگاه قضایی در استان در پایان اظهار داشت: اجرای سیاست‌های کلی قضایی و منویات ریاست معزز قوه قضاییه و اجرایی نمودن سند تحول قضایی از خواسته هایی است، که مردم از دستگاه عدلیه دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: