« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
عشق‌بازی در مسیر یار ؛
حضور پرشور موکب داران که گرمای عشق سیدالشهدا، آن‌ها راهی مسیر عشق کرده است، دیدنی‌ست؛ انهایی که در موکب‌ها پرچم‌داری می‌کردند و از هیچ تلاشی برای خدمت به زائر امام حسین(ع) دریغ نورزیدند.

پایگاه خبری آوای رودکوف:سیل مشتاقان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) امسال نیز پرشورتر از سال‌های گذشته پای در مسیر عشق گذاشتند و جلوه‌های زیبا و بی‌نظیری از عشق و ارادت حسینی را با تمام وجود به نمایش گذاشتند؛ جلوه‌هایی که در وصف نمی‌گنجد و از دایره توان زبان و قلم بیرون است.

در کنار خدمت خالصانه و بی‌دریغ برادران و خواهران عراقی به میلیون‌ها زائر حسینی، موکب‌های ایرانی ؛ استان کهگیلویه و بویراحمد و اختصاصا موکب باب الحوائج شهرستان لنده نیز در مسیر پیاده‌روی "شلمچه " با مدیریت حاج محمد طلا میری رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان ؛ مهدی کریمی و سایر خادمان عزیز این موکب هرآنچه که در توان داشتند، عاشقانه نثار زائران کردند و با تمام وجود از خیل عظیم عاشقان اباعبدالله پذیرایی کردند.

بدینوسیله ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش های معنوی این عزیزان در مسیر سرشار از عشق حسینی ؛ از همدلی و اهتمام و همیاری موثر و کار آمد این عزیزان و خادمان با اخلاص اهل بیت علیهم السلام که شوق خدمتگزاری به زائرین ابا عبدالله الحسین (ع) را در موکب باب الحوائج داشته اند را به نیابت از مردم شهرستان لنده تقدیر و تشکر نموده و از درگاه حضرت احدیت فیض عظیم محبت و معرفت سرور و سالار شهیدان و توفیقات روز افزون آنها را مسئلت می نماییم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: