« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
دبیر برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان بهمئی خبر داد:
مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهرستان بهمئی از گلزار شهدای گمنام به سمت گلزار شهدای حرم و مزار شهیدان خوب برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،دبیر برگزاری همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان بهمئی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشریح برنامه های همایش پیاده روی اربعین حسینی در این شهرستان ؛هدف از برگزاری راهپیمایی جاماندگان اربعین را همراهی و همدلی با عاشقان زیارت اباعبدالله حسین (ع) عنوان کرد و ادامه داد: افرادی که به هر دلیلی نتوانسته اند به کربلا بروند می توانند با این پیاده روی معنوی خود را زائر کربلا احساس کنند.

گلزار «شهدای گمنام و شهیدان خوب» مأوای جاماندگان بهمئی/ قسمت اربعین ما حضور در کنار

کربلایی محمد بهمئی نژاد اظهار داشت:مراسم پیاده‌روی عزاداران امام‌حسین (ع) که به هر دلیلی نتوانستند در عتبات عالیات حاضر شوند، هر سال در قالب برنامه جاماندگان اربعین برگزار می‌شود.

وی افزود : با توجه به ارادتی که مردم بهمئی به شهدا دارند مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان بهمئی از گلزار شهدای گمنام آغاز و تا گلزار شهدای حرم ( شهیدان خوب ) پایان می یابد.

وی زمان آغاز همایش پیاده روی را  "چهار شنبه ۱۵ شهریور ساعت ۱۶اعلام نمود.

بهمئی نژاد در پایان از عموم مردم جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت کرد و افزود: مسئولان و موکب داران و هیئات مذهبی همکاری های لازم را با عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین در طول مسیر داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: