« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۴
سیاسی؛
با رای اعضای احزاب اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس این تشکل سیاسی انتخاب شد.رئیس جبهه اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

به گزارش ایلنا از یاسوج،" علی خواجوی" رئیس پیشین جبهه اصلاحات در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۰ متاسفانه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت و بعد از دومین سالگرد آن مرحوم، نشستی برای انتخاب رئیس این جبهه در یاسوج برگزار و "علیرضا کفایی" با اکثریت آراء، بعنوان رئیس جدید جبهه اصلاحات در این استان انتخاب شد.

رئیس جبهه اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد

کفایی از فعالان سیاسی و فرهنگی بازنشسته در شهرستان گچساران است و مرحوم "خواجوی" نیز از فرهنگیان و فعالان سیاسی همین شهرستان بود.

ریاست جبهه اصلاحات ایران در ابتدا با بهزاد نبوی بود اما از اسفندماه 1401، وی استعفاء داد و تکلیف ریاست این جبهه نامعلوم بود تا اینکه با انتخاب آذر منصوری فعالیت تشکیلاتی اصلاح طلبان بصورت جدی تر دنبال شد.

این جبهه جایگزین شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان شد که در انتخابات سال های ۹۴ و ۹۶ به ریاست محمدرضا عارف، فعالیت انتخاباتی اصلاح‌طلبان را برنامه‌ریزی کرده بود اما بدلیل اختلاف میان احزاب اصلاح‌طلب بر سر حضور چهره‌های غیرحزبی، مُنحل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: