« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۲۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
اقدام نمادین خبرنگاران برای همراهی با معتمدین و نخبگان ؛
همزمان با 17 مرداد و روز خبرنگار ، خبرنگاران لنده از پروژه تعطیل شده ی لنده-تشان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ همزمان با ایام پاسداشت روز خبرنگار، خبرنگاران لنده از مهمترین پروژه ی  این شهرستان که مدتی است عملیات اجرایی آن تعطیل شده است بازدید کردند.

جاده لنده به تشان مطالبه خبرنگاران در روز خبرنگار

بنابراین گزارش خبرنگاران لنده در این روز هم پیمان شدند تا همچون ماه های گذشته و تا حصول نتیجه (فعال سازی مجدد جاده ) ؛ حیاتی ترین پروژه ی عمرانی این شهرستان را مطالبه نمایند.

فعالان رسانه ای شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد با در دست داشتن بنرنوشته ای این پیام را به مسئولین کشوری و استانی داده اند که فعال سازی مجدد این جاده مهمترین خواست مردم لنده است.

اتصال شهرستان لنده به این کریدور از آرزوهای دیرینه مردم لنده است که همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان و در روزی که وزیر کشور مهمان لنده بود، این پروژه بعنوان مهمترین مطالبه ی مردم ،مسولین و رسانه ها از دولت نام گرفت.

جاده لنده به تشان مطالبه خبرنگاران در روز خبرنگار

بررسی‌ها حاکی است که طرح ملی محور «راه اصلی لنده - تشان» فاصله جاده‌ای استان‌های غربی مانند ایلام و خوزستان را تا استان‌های شرقی مثل فارس و سیستان و بلوچستان (اهواز-لنده-یاسوج-شیراز) حدود چهار ساعت نسبت به مسیر فعلی (اهواز - بهبهان - گچساران -باشت - بابامیدان - نورآباد-قائمیه - شیراز) کوتاه‌تر می‌کند و همچنین منجر به کاهش قریب یک ساعتی فاصله استان‌های مرکزی کشور در امتداد مسیر «پاتاوه-دهدشت» تا مناطق جنوب غربی کشور و بنادر خلیج فارس در استان خوزستان می‌گردد.

این پروژه با اخذ مجوز مستقل ماده 23 و درج در پیوست شماره یک قوانین بودجه کشور به عنوان طرح ملی در سال 1398 با حضور معاونت وزارت و شهرسازی وقت با تأمین اعتبار اولیه بالغ بر 47 میلیارد تومان آغاز شد، که به یکباره با توقف دور از انتظار همراه شد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
0
0
احسنت
سلام و درود بر خبرنگاران رسالت مدار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
0
0
درود بر جناب آقای بدری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: