« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
در آستانه تابستان 1402 محقق شد؛
کتابخانه های عمومی شهرستان لنده در خردادماه گذشته با اجرای برنامه های فرهنگی متنوع به استقبال فصل تابستان رفتند.

به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛ در خرداد ماه سال جاری با برنامه های فرهنگی متنوع، میزبان دوستداران کتاب بودند.

سید زکریا تقوی نژاد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده گفت: از جمله برنامه‌های اجرا شده در خرداد ماه امسال می‌توان به بازدید رئیس شورای شهر لنده از کتابخانه شهید باهنر و دیدار با کتابداران اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی میان عموم مردم شهرستان، برپایی نمایشگاه کتاب از منابع جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه‌های شهرستان، بازدید اعضای کودک از کتابخانه‌ها، برگزاری جلسه‌های جمع‌خوانی و قصه‌گویی از منابع جشنواره کتابخوانی رضوی برای کودکان، انجام رف‌خوانی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان و واریز بخشی از نیم درصد سهم کتابخانه‌های عمومی توسط شهرداری نام برد.

وی افزود: در کتابخانه‌های عمومی شهرستان لنده برنامه‌های متنوعی در هر ماه با موضوع‌های مختلف با هدف ترویج بیشتر فرهنگ مطالعه و کتابخوانی برای اعضای کتابخانه، اجرا می‌شود.

تقوی نژاد توجه به برنامه‌های کودکان را از اولویت‌های فعالیت‌های کتابخانه های شهرستان لنده دانست و بیان کرد: بنا داریم همزمان با شروع فصل تابستان، کلاس‌های آموزشی در 2 گروه کودک و نوجوان و بزرگسال با موضوعات متنوع روان‌شناسی، دینی، مهارتی و... برگزار کنیم.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لنده گفت: کلاس‌های قصه‌گویی برای کودکان، اصول قصه‌گویی برای مادران، فرزند پروری، کاردستی و نقاشی و کلاس خلاقیت برای کودکان هشت تا ده‌ساله، از مهمترین برنامه های کتابخانه های عمومی شهرستان لنده در فصل تابستان می باشد.

تقوی نژاد، آشنایی و انس با کتابخانه و معرفی خدمات آن، ساماندهی اوقات فراغت اعضاء به‌خصوص کودکان و نوجوانان، ارتقاء و آموزش مطالعه مفید و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، فراگیری و ترویج ارزش‌های ایرانی -اسلامی در میان اعضاء، تکریم ارباب رجوع و برقراری عدالت فرهنگی را از مهم‌ترین اهداف برپایی این دوره‌های آموزشی در فصل تابستان ذکر کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: