« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد:
سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح امنیت محله محور در منطقه مسکن مهر شهرستان بهمئی به صورت شبانه خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی از اجرای طرح امنیت محله محور در منطقه مسکن مهر شهرستان بهمئی به صورت شبانه در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی بعنوان یکی از محوری‌ترین وظایف نیروی انتظامی و از مهم‌ترین مطالبات مردم از پلیس طرح ارتقای امنیت اجتماعی درشهرستان‌ اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی افزود: در این طرح جمع آوری سلاح‌های غیرمجاز و کنترل و برخورد با اراذل و اوباش در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ جمشیدی گفت: دراین طرح با مخلان امنیت، برهم زنندگان نظم عمومی، اراذل و اوباش و افرادی که به روش های مختلف سعی در بر هم زدن نظم عمومی جامعه دارند برخورد جدی و قاطع می‌شود.

سرهنگ جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان گفت: نیروی انتظامی برای نا امن کردن جامعه برای متخلفان و قانون شکنان همواره تلاش می‌کند و هرگونه اقدام برای برهم زدن نظم و آسایش عمومی با برخورد سریع و قاطع پلیس همراه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: