« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
گزارش تصویری؛
جمعی از مردم ایل بهمئی از بخشهای دیشموک ؛ قلعه رئیسی و شهرستان بهمئی با حضور در صیدون یاد و خاطره شهید «محمد قنبری» را گرامی داشتند.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛به دنبال شهادت شهید محمد قنبری در حادثه تروریستی شهر ایذه؛ مسئولان و جمعی از مردم ایل بزرگ بهمئی از همه نقاط شهرستان کهگیلویه بزرگ (بهمئی - دیشموک - قلعه رئیسی) برای عرض تسلیت به منطقه صیدون زادگاه شهید قنبری سفر کردند تا ضمن تجدید بیعت با شهید مدافع امنیت کشور با خانواده این شهید نیز دیدار داشته باشند.

در این مراسم پیام تسلیت سردار مصطفایی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد توسط مقامات انتظامی به خانواده شهید قنبری ابلاغ شد.

سرگرد محمد قنبری، شهید مدافع امنیت خوزستان در ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ در شهرستان ایذه، در مسیر صیانت از آرامش و برقراری امنیت به شهادت رسید.

تجدید میثاق ایل بزرگ بهمئی با شهید «محمد قنبری» در صیدون / بوسه فرزند و برادر شهیدان خوب بر چادر مادر شهید قنبری / حضور پر رنگ فرماندهی و پرسنل انتظامی بهمئی

خبرنگار : سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: