« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
فرصتی ویژه و فوری؛
موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا به عنوان مشاور فعالان اقتصادی در جهت معرفی کالا و خدمات به کشور هدف تاجیکستان، با هدف کاهش هزینه‌ها و مدیریت زمان خدمتی جدید را معرفی می‌نماید.

موسسه آرازتکاوران ویرا به عنوان مشاور فعالان اقتصادی در توسعه صادرات به تاجیکستانبه گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ این موسسه با هدف کاهش هزینه‌ها و مدیریت زمان، روش اجرایی تشکیل غرفه مشترک مرکز تجاری و بازاریابی بین‌الملل در نمایشگاه کشور هدف تاجیکستان را پیشنهاد می‌دهد.

ویژگی‌های این پیشنهاد شامل ارائه نمونه محصولات در غرفه مشترک، انجام خدمات بازاریابی و پیداکردن نماینده فروش در قبال دریافت کارمزد می‌باشد. اولین پروژه در دست اقدام، تشکیل غرفه مشترک در نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی خجند تاجیکستان در تاریخ 2 و 3 تیرماه 1402 در قصر ورزش شهر خجند است. جمع هزینه‌های مرتبط با این پروژه شامل هزینه‌های اعزام نیرو، تبلیغات، نیروهای مستقر در غرفه و مشارکت در اجاره غرفه است و جمعا به مبلغ 17 میلیون تومان می‌رسد.

امیدواریم با ارائه این خدمت جدید، توسعه صادرات شما به تاجیکستان بهبود یابد.

موسسه بین المللی آرازتکاوران ویرا به همراه دکتر علیرضا سلمانیان و حجت بقایی همراه شما در این امر مهم اقتصادی می باشد.

موسسه آرازتکاوران ویرا به عنوان مشاور فعالان اقتصادی در توسعه صادرات به تاجیکستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: