« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
با حضور مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران صورت گرفت:
دکتر احمدی مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد وایثارگران ، مشاور استانداردر امور شاهد وایثارگران، دکتر جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و رئیس دفتر نهاد رهبری دانشگاه با خانواده های گرانقدر و معزز شهیدان دکتر جلیل و دکتر زارعی از شهدای سلامت استان ، دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ دکتر احمدی مشاور وزیر بهداشت در امور شاهد و ایثارگران ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهیدان دکتر جلیل و دکتر زارعی تقدیر و تفقد از شهدای مدافع سلامت را کمترین خدمت به آن ها دانسته و خاطر نشان کرد : دیدار با خانواده های شهدای مدافع سلامت و دلجویی ازاین قشر فداکار روحیه ی خدمت رسانی را دربین مسئولان دو چندان می کند و باید توجه کرد که خانواده این عزیزان شایسته بهترین تقدیر ها هستند .

از خانواده های شهدای مدافع سلامت کهگیلویه وبویراحمد دیدار و تجلیل شد

در این دیدار صمیمی مشاور استانداردر امور شاهد وایثارگران نیز با تاکید بر تکریم شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت گفت : هدف از اجرای این برنامه ها ودیدار ها ارج نهادن به مقام والای شهدا و قدر دانی از خانواده ی معظم شهدای مدافع سلامت است .

دکتر جاودان سیرت نیز ضمن اشاره به شرایط سخت سپری شده در دوران همه گیری ویروس کرونا در کشور بیان داشت : در استثنای همان روزهای سخت ، مردم ما در آزمون سختی قرار گرفتند که اگر مجاهدت و از خودگذشتگی شهدای سلامت نبود مردم علاوه بر مشکل درمان باید در گذران امور روزمره هم دچار مشکل می شدند .

هم چنین مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه افزود : دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به این عزیزان افتخار می کند و خدمت به خانواده های شهدای مدافع سلامت را برای خود افتخار می داند.

حجت الاسلام والمسلمین داستار تصریح کرد: امید است بتوانیم حداکثر توان خود را در راستای خدمت به خانواده های معظم شهدا بکار گیریم و کمی از دین خود را به آنان ادا کنیم.

لازم به ذکر است شهیدان دکتر جلیل و دکتر زارعی دو شهید مدافع سلامت استان هستند که در راه خدمت به مردم به شهادت رسیدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: