« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۴۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
فرمانده انتظامی بهمئی خبر داد:
فرمانده انتظامی بهمئی از برخورد با موتور سوارانی که با صدای ناهنجار آرامش را از مردم سلب کرده و مزاحمت صوتی ایجاد می کنند خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی اظهار کرد: گزارشاتی از طرف مردم شهرستان به فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر آلودگی صوتی توسط موتور سوران با صدای های ناهنجار و به صورت رگبار در نیمه های شب که باعث سلب آرامش و رعب وحشت شهروندان شد گزارش شد بلافاصله به صورت ویژه شناسایی عوامل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ فرزین جمشیدی ادامه داد: پس از کسب مجوز از مراجع قضایی شهرستان برای برخورد با موتور سواران که با صدای ناهنجار آرامش را از مردم سلب کرده و مزاحمت صوتی ایجاد می کنند این طرح در سطح شهر لیکک آغاز شد.

وی افزود: در شبانه روز گذشته پس از آغاز این طرح و دستور ویژه مراجع قضائی، طی عملیات عوامل شناسایی شدند و در همین خصوص ۲ نفر بازداشت شدند و تحویل مقام قضائی داده شد گفت: و دستگاه های موتور سیکلت توقیف شد.

سرهنگ جمشیدی با بیان اینکه پلیس در اجرای این طرح مصمم است و با متخلفان برخورد می کند، عنوان کرد: این طرح در راستای در خواست و مطالبات شهروندان از پلیس انجام می شود و انتظار است تا مردم ضمن رعایت به حقوق شهروندی از هرگونه ایجاد الودگی صوتی پرهیز کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: