« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
فرمانده انتظامی شهرستان لنده خبر داد:
فرمانده انتظامی شهرستان لنده گفت: 170 راس دام قاچاق در خروجی های شهرستان کشف و توقیف شده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده انتظامی شهرستان لنده با اعلام این خبر گفت:مامورین جمعی پلیس پیشگیری این شهرستان (یگان امداد و کلانتری مرکزی) در راستای انجام ماموریت ارتقاء امنیت اقتصادی و مبارزه با قاچاق در دو نوبت متوالی در زمان کنترل مسیرهای خروجی از شهرستان لنده موفق شدند دو دستگاه وسیله نقلیه شامل یکدستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان به شماره پلاک مشخص را توقیف و در مجموع از هر دو دستگاه وسیله مذکور تعداد 170 راس دام زنده شامل گوسفند ، بره و بز که قصد خروج از شهرستان را داشتند توقیف و تویل دستگاههای مربوطه گردید.

کشف و توقیف 170 راس دام قاچاق در مسیرهای خروجی از شهرستان لنده

سرهنگ محمود عدالت پرور افزود: در همین راستا سه نفر با هویت های معلوم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی قانونی و قضایی تحویل دادسرای عمومی شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنده تاکید نمود همکاران اینجانب شبانه روز در راستای خدمت به معیشت شهروندان گرامی و ارتقاء امنیت اقتصادی و اجتماعی ضمن پایش جاده ها و مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان آماده دریافت اخبار و گزارشات مردمی و اقدام قاطع و قانونی در این خصوص می باشند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: