« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج خبر داد:
رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت : ۲۰ پایگاه کمیته امداد منطقه یک آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت ؛ تعداد ۲۰ پایگاه ثابت و سیار کمک های مردمی مربوط به این اداره را در روز پنج شنبه ۱۸ اسفند جمع‌آوری می‌کنند.

۲۰ پایگاه نیکوکاری کمیته امداد منطقه یک یاسوج آماده جمع آوری کمک‌های مردمی

 مصیب حیدری با بیان اینکه پایگاه مرکزی کمیته امداد منطقه یک یاسوج واقع در چهارراه طالقانی سبزی فروشان قدیم نبش اداره کل دامپزشکی میباشد؛ گفت این پایگاه فردا پنجشنبه ۱۸ اسفند همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۷ عصرپذیرای حضور مدیران وکارکنان ادارات،خیرین نیکوکاران و اصحاب رسانه است تا کمک های خود را به طرق مختلف به ایتام و نیازمندان اهدا نمایند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت این اداره تعداد۷ هزارو ۷۷۲ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۴ هزار نفر را حمایت می‌کند که از این تعداد بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ خانوار ماهیانه بیش از ۴ میلیارد تومان معیشت بگیر هستند. حیدری با بیان اینکه تعداد ۷۴۰ نفر یتیم و فرزند محسنین ( فرزند محسنین کسانی هستند که دارای سرپرست هستند وسرپرست آنان یا دارای بیماری و یا از کار افتاده هستند) تحت حمایت هستند گفت ؛ در سال جاری خیرین و نیکوکاران بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به این فرزندان مساعدت کردند که بیش از ۲ میلیارد تومان آن به صورت مستقیم به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شد.

وی یادآور شد تعداد ۲۲۰۰ دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج هستند که در سال جاری قریب به ۶۰۰ میلیون تومان در قالب شهریه دانشجویی و کمک هزینه تحصیلی به آن ها مساعدت شده است .

وی یادآور شد سرفصل‌های کاری این نهاد بسیار زیاد و خدمات ارزشمندی در سال جاری ارائه شده از جمله بیش از ۶۰۰ طرح اشتغالزایی ۱۰۰ میلیون تومانی، توزیع بیش از ۳۰۰ قلم کالای لوازم خانگی از جمله یخچال، کولر، بخاری، آبگرمکن، بیش از یکصد و ۷۰ فقره جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شده که گزارش تفصیلی در قالب این خبر نمی گنجد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از خیرین ،نیکوکاران اصحاب رسانه و و تمامی کسانی که با این نهاد همکاری نزدیک دارند گفت فردا در پایگاه مرکزی مرکز استان آماده دریافت کمک های خیرین و نیکوکاران هستیم.

وی شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۴۷۷ را نیز برای مساعدت به ایتام ونیازمندان عنوان ویادآور شد،ایتام ونیازمندان در آستانه سال نو چشم انتطار عنایات وسخاوت دلهای بزرگ هستند حتی با مبلغی ناچیز واندک می‌توانیم کمک بزرگی در کنار سایر کمک‌ها باشیم .

حیدری ضمن تشکر از همه کسانی که ما را در این جشن یاری می کنند گفت از اصحاب رسانه به صورت ویژه تقدیر تشکر می کنم همان طوری که قبلاً هم ما را یاری کردند انتظار داریم که در این جشن نیز با اطلاع رسانی گسترده سهم عیدی خود را در این ایام نوروز به مستمندان اهدا کنندشاید بواسطه درج یک خبر واطلاعیه بانی خیر شوند وخود را در این امر خیر شریک کنندویقینا این بهترین باقیات وصالحات است .

وی ضمن یادآوری جمله اگر دستی را به یاری بگیری بدان دست دیگرت در دست خداوند متعال است گفت ،همین الان گوشی تلفن خود را بردارید و فکر کنید میخواهید یک عدد چیپس ۱۵ هزار تومانی برای فرزند خود خرید میکنید وبا کمکی هر چند کم در این امرخیر بزرگ شرکت کنید یقینا دل امام عصر از سخاوت و همدلی که با ایتام دارید در این ایام عید بخصوص عید ولادت حضرت قائم (عج ) خرسند خواهد شد.

ان شاء الله همه ما در این آزمایش معنوی نزد پروردگار بخصوص امام عصر (عج) سربلندو عاقبت بخیر باشیم یقینا دعای آن امام حی ضامن دلخوشی وسلامتی وعاقبت بخیری همه نیکوکاران و خیرین خواهد بود وقلب نازنینش خشنود خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: