« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷
کارگردان و مستند ساز کهگیلویه و بویراحمدی در نشست با وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی مطرح کرد:
نشست مستندسازان سراسر کشور با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نشست مستندسازان سراسر کشور با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

درخواست تاسیس خانه مستند در استان و گسترش سالن های سینما در کهگیلویه و بویراحمد

این نشست در حاشیه شانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت برگزار شد و تعدادی از مستندسازان به نمایندگی از فیلمسلزان حاظر در جشنواره، مباحث مختلف جامعه فیلمسازی را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کردند.

سید محمد سلیمی راد در این نشست‌ اظهار داشت و گفت: افتخار این را دارم که هم در دوره فعلی و هم در دوره های قبل جشنواره بین المللی سینما حقیقت حضور داشته باشم و حدود یک ماهی هم هست که به عنوان خدمتگذار هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در پست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خدمت می کنم.

وی افزود؛استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به ظرفیت ها و استعداد هایی که در مستند سازی به لحاظ موقعیت جغرافیایی، شرایط زیست بومی و نیروی انسانی متخصص دارد، ولی متاسفانه خانه مستند در استان وجود ندارد و با اینکه چندین سال است نامه نگاری و رایزنی های زیادی صورت گرفته ولی تاکنون این امکان برای مستندسازان استان کهگیلویه و بویراحمد فراهم نشد.

این کارگردان و مستند ساز کهگیلویه و بویراحمدی در خطاب به وزیر و معاون ایشان در امور سینمایی گفت:این خواهش را دارم که با توجه به موفقیت هایی که استان در حوزه سینما و هنر دارد ،هنرمندان و مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در احداث خانه مستند در مرکز استان و گسترش سالن های سینمایی در شهرستان های کم برخوردار، یاری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: