« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در این دیدار که در محل ستادفرماندهی انتظامی بهمئی صورت گرفت، ضمن تبریک به مناسبت هفته فراجا به حافظان نظم و امنیت، از تلاش های این مجموعه خدوم و ایثارگر قدردانی کرد و افزود: بی شک فرمانده محترم و کارکنان ناجا بویژه در شهرستان بهمئی افرادی متعهد و دلسوز هستند که با پشتکار و اراده ای راسخ نسبت به امنیت و آرامش مردم اقدام می نمایند

سرهنگ مهدی غلامی نژاد هفته نیروی انتظامی را بهانه ای برای گرامیداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌ های سبزجامگان نیروی انتظامی دانست و ادامه داد :امید است این مجموعه با بهره گیری از رهنمودهای فرمانـدهی معظم کل قوا، در پاسداری از خون شهیدان و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ،در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در ادامه گفت: تلاش ما برای این است که این تعامل بین سپاه و نیروی انتظامی بیش از پیش باشد و اعلام آمادگی در جهت تعاملات بیشتر و برای نظم و امنیت و سربلندی شهرستان می داریم .

سرهنگ غلامی در پایان ادامه داد: آماده هستیم به عنوان یک مجموعه دست برادری مان محکم تر فشرده شود و برای خدمت رسانی و زندگی همراه با آرامشی برای همشهریان عزیز از کوچکترین تلاشی دریغ نکنیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی ضمن تقدیر از همکاران در مجموعه سپاه که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار دادند گفت : سپاه و نیروی انتظامی دو نیروی ولایی و زیر پرچم ولایت هستند .

سرهنگ فرزین جمشیدی ادامه داد؛ ما یک هدف داریم و در جهت رسیدن به آن هدف تلاش می‌کنیم سپاه و نیروی انتظامی کاملاً برادر هستند و یک روح در دو قالب و هر دو ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی و ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان عزیزمان هستند .

وی با بیان اینکه دو سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ جوابگوی ۲۴ ساعته مردم هستیم که سامانه ۱۱۰ برای رسیدگی به شکایات مردم و سامانه ۱۹۷ برای نظارت بر عملکرد پلیس هست در خدمت همشهریان هستیم.

سرهنگ جمشیدی افزود: در واقع نیروی انتظامی و سپاه بازوان توانمند کشور در بحث برقراری امنیت هستند و این افتخار را داریم که از زیر پرچم ولایت و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستیم به این خدمت رسانی بی منت و با صداقت ادامه دار خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی بهمئی تاکید کرد : یکی از اهداف دشمن ایجاد شکاف بین دستگاه‌ها و سازمان‌های امنیت ساز هست که ما باید تلاش کنیم که این همدلی را در عمل افزایش دهیم و این همدلی و تعامل در گشت رضویون نمود پیدا خواهد کرد که امیدواریم این روند خوب ادامه دار باشد.

وی گفت : در اجرای ماموریت ها با تمام توان به عنوان یک سرباز در خدمت گذاری حاضر هستیم و با تعامل و همکاری با سپاه بتوانیم امنیت خوبی برای شهرستان بهمئی به ارمغان بیاوریم.

مقام ارشد نیروی انتظامی شهرستان بهمئی افزود: با برگزاری ۱۴ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل اوباش ، شرایط بهتر و آرامش خوبی در سطح شهرستان بهمئی برقرار شد‌.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی افزود: در بحث کشف سلاح و مهمات غیرمجاز ۲۳ درصد افزایش داشته ایم.

سرهنگ جمشیدی خاطر نشان کرد؛ در بحث کشف مواد مخدر ۱۸۰ درصد افزایش کشف داشته ایم.

وی افزود: شهرستان بهمئی تنها شهرستانی است که در کل استان ۳۱ درصد کاهش سرقت داشته است.

سرهنگ جمشیدی بیان کرد: در بحث نزاع فردی ۲۵ درصد و نزاع دسته جمعی ۱۷ درصد کاهش داشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان اظهار داشت: از نیروی های خدوم سپاه و نیروی انتظامی در خصوص برقراری نظم و امنیت شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.

خبرنگار:سامان خوبی زاده

دیدار فرمانده سپاه بهمئی با فرمانده انتظامی / سرهنگ جمشیدی:برای ماموریت ها با تمام توان به عنوان یک بسیجی در خدمت گذاری حاضر هستم/تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: