« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
آوای رودکوف ؛
جشن اعیاد شعبانیه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی نماز جمعه لنده برگزار شد.
به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛جشن اعیاد شعبانیه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی نماز جمعه لنده برگزار شد.

 حجت‌الاسلام سید ابوذر موسوی در این مراسم گفت:امام حسین( ع )کشتی نجات است و تمامی هدایت ها  از طریق ایشان صورت می‌گیرد. وی افزود:عالم همانند طوفان و دریایی است که قرار هست همه را غرق کند و تنها کشتی که انسان‌ها را می تواند نجات بدهد و به سرمنزل مقصود برساند، امام حسین علیه السلام است.


حجت الاسلام موسوی در ادامه گفت:تا زمانی که هدف از خلقت انسان ها را متوجه نشویم، قطعا نمی توانیم برخورد و عکس العمل مناسبی در رابطه با عالم و پدیده های آن داشته باشیم. وی تاکید کرد:اساسی ترین و اصلی ترین لذت‌ها آرامش است و ارتباط با خالق لذت‌ها.


حجت الاسلام موسوی گفت : مکتب و حرکت امام حسین (ع) هدایت بود تا قیام قیامت برای همه جوامع بشری هدایت کننده می باشد. مبلغ مسجد قمر بنی هاشم لنده تاکید کرد:مکتب امام حسین( ع) به ما یاد می دهد که نمونه عینی و حقیقی و واقعی است و به هیچ وجه اطاعت غیر خدا جایز نیست.


سخنران جشن اعیاد شعبانیه در پایان گفت:انسانی که خدا را اطاعت کند در همین دنیا به آرامش می رسد و علامت شیعه زیارت اربعین است و مکتب امام حسین (ع )ما را به اوج هدایت می رساند.


مولودی،اجرای مسابقه و تجلیل از نونهالان حافظ جز ۳۰قرآن از دیگر برنامه های جشن اعیاد شعبانیه بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: