« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
به بهانه روز ملی روستا و عشایر به قلم صاحب صلبی نژاد؛
عده‌ای گمان می‌کنند که روستاییان تنها در بخش کشاورزی و دامداری فعالیت می‌کنند، حال آنکه روستا‌ها تولید کننده فرهنگ و آداب و سنن ؛ هنر و صنایع دستی‌اند.
پایگاه خبری آوای رودکوف_صاحب صلبی نژاد ریس شورای بخش مرکزی شهرستان لنده طی یاداشتی ضمن عرض گرامی داشت این روز نوشت:به بهانه روز ملی روستا و عشایر گریزی بزنیم به این قشر زحمت کش و مظلوم ،متاسفانه از روستا و عشایر در کشور عزیزمان جز خاطره ای بیشتر نماندهاست.

روستا و عشایر یک سرمایه پایان ناپذیری هست که پایانی ندارد برای یک کشور ،برای درک بهتر این موضوع چند مثال میزنم:نفت و گاز ،مس و فسفات و .....اینها روزی تمام خواهند شد ولی روستا و عشایر یک اقتصاد پایدار خواهد بود که بسیاری از کشورهای دنیا را در بهترین شرایط اقتصادی قرار داده است که این مهم  باید مد نظر دولت مردان قرار گیرد.

در کنار همه نامهربانیها یکی از مظلومیت‌های جامعه روستایی و عشایری ما در این است که عده‌ای گمان می‌کنند که روستاییان تنها در بخش کشاورزی و دامداری فعالیت می‌کنند، حال آنکه روستا‌ها تولید کننده فرهنگ و آداب و سنن ؛ هنر و صنایع دستی‌اند.

  اگر چرخ اقتصادی ننگین ترین حکومت تاریخ بشر از نظر بنده قاجاریه می چرخید فقط و فقط به این خاطر بود که چرخ اقتصادی روستا و عشایر می چرخید و تا زمانی که روستا و عشایر به صورت ویژه در دستور کار قرار نگیرد هیچ گونه تحولی در این زمینه صورت نخواهد گرفت و روز به روز شاهد کوچ روستاییان و عشایر به سمت شهرها خواهیم بود .

به امید روزی که شاهد توسعه زیر ساختهای روستاها و عشایر باشیم و این قشر زحمت کش با شادی و خرمی زندگی کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: