« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
نماینده ولی فقیه در دیدار رئیس جمهور با نخبگان و روحانیون عنوان کرد:
آیت الله رئیسی بعداز ظهر جمعه با جمعی از نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛آیت الله رئیسی بعداز ظهر جمعه با جمعی از نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.


در این نشست نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد طی سخنانی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین مشارکت در عرصه سیاسی و حضور در عرصه جنگ و دفاع مقدس و صحنه های ملی را دارد.

آیت الله حسینی با قدردانی از انتخاب استاندار استان، گفت: استان دارای جمعیت ۷۵۰ هزار نفری و دو بخش سردسیری و گرمسیری است و در دوران طاغوت دچار ظلم و محرومیت های شد اما بعد از انقلاب خدمات فراوانی به مردم این استان شد.



وی حضور ریاست جمهوری را گره گشا مشکلات دانست و گفت: واکسیناسیون کرونا، کنترل قیمت ها در بخش سیمان، آهن آلات در مدت زمان کوتاه عملکرد موفقی در این دولت دیده شد.


آیت الله حسینی به طرح های حدود ۱۵ الی ۲۰ ساله در استان  اشاره داشت و افزود: طرح های  نیمه کاره مانند جاده پاتاوه دهدشت و اجرای باند دوم این جاده، سد تنگ سرخ، مارون ۲ ، تخصیص اعتبار ویژه برای بیمارستان ها در سی سخت چرام لنده و باشت،، اعتبار ویژه برای اشتغال استان، اجرای طرح های تولیدی و اشتغال ، استفاده از نیروهای استان در سطح ملی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.



وی به تامین اعتبار جهت امور فرهنگی و مبارزه با اسیب های اجتماعی و فعال سازی شهرک های صنعتی و کارخانه قند و نقش آنها در اشتغال زایی با فعال کردن آنها اشاره داشت و گفت: توجه به مشوق ها برای افزایش جمعیت، استخدام ، بیمه از مهمترین موضوعات استان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: