« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۷
یاداشت به قلم علی آذر ؛
آیا باز شاهد برزمین ماندن ارزشهای و معنویات گویای رهبری در زمینه سپردن کارها به جوانان مؤمن و انقلابی، توسط مدعیان همیشگی مثلا انقلاب در استان خواهیم بود؟
پایگاه خبری آوای رودکوف:علی آذر:آیا این بار روزنه امیدی برای تحول در مدیریت استان پرظرفت ولی محروم کهگیلویه و بویراحمد باز خواهد شد ؟

چند صباحی است تب و تاب انتخاب استاندار بسیار بالا گرفته است،و اشخاص و جریانات مختلف،هرکدام از یک سو برای کسب قدرت بیشتر می‌جنگند تا گزینه مطلوب و همسوی خود را به کرسی استانداری برسانند،درکنار این جنب وجوش ها، بعضی  پدرخوانده های تمامیت خواه و همیشه حاضر نیز، برای کسب مجدد قدرت و حیثیت و اعتباری مجدد برای خود دیوانه وار مشغول، لابی گری و رایزنی با مقامات کشوری و منطقه ای هستند تا سهمی برای خود بسازند!

و اما این وسط قربانی بزرگ کیست؟

آیا باز شاهد برزمین ماندن ارزشهای و معنویات گویای رهبری در زمینه سپردن کارها به جوانان مؤمن و انقلابی، توسط مدعیان همیشگی مثلا انقلاب در استان خواهیم بود؟؟؟

پاسخ این سوال و ابهامات،شاید بلی باشد،البته اگر این بار سکوت کنیم، و برای این انتصابات مطالبه گری نکنیم، قطعا در این سکوت، قربانی بزرگ ۸۰۰ هزار نفر از مردم کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود، که باید بخاطر طمع قدرت و جنگ برای ریاست بین بعضی از حضرات سیاسیون و تمامیتخواه ها ، ذبح میشوند!


سال های سال است که این استان با چهره ها و احزاب تکراری اداره شده و این جناحین سیاسی با دعواهای حزبی و منطقه ای و قومیتی بین خود اجازه ندادند که یک چهره مطلوب و توانمند،جوان و متعهد و آزمون پس داده سکاندار استانداری شود!

وضع الان استان ما نتیجه این جمود و انحصارگرایی  بعضی از جریانات است!
از سوی دیگر یک روحیه محافظه کاری بین استانداران سابق تا کنون جاری بوده که فقط یک شخصیت قاطع،عدالت خواه و ضدفساد که از فرای این فضای سهم خواهی همیشگی وارد شود،میتواند این اوضاع و احوال را دگرگون کند و پنجره امید را بر این استان باز کند،

بنابر این ، مهم ترین شاخصه برای استانداری ،جوان و متعهد و جهادگر متخصص بودنشان است، یعنی نه صرفا جوانی باشد که وام دار جریانات سیاسی است و روحیه محافظه کاری پیرپاتالی در سراپایش باشد، بلکه یک جوان مطالبه گر،ضدفساد،عدالت خواه و متخصص باید ریاست استانداری را بر عهده بگیرد!

اما بین گزینه های مطرح شده این ایام، اقای محمد جهانبخش یک چهره تراز و مطلوب و همسان با مطالبات برجا مانده از گذشته تا کنون است که دارای روحیه جهادی،مطالبه گری،ضد فساد،عدالت خواه،متخصص و متعهد باشد و این شخص کسی نیست جز حاج محمد جهانبخش!

بلی حاج محمد جهانبخش در روزمه اش بخشداری، بخش مرکزی شیراز با جمعیت بالغ بر ۵۰۰ هزار نفر را دارد، این در حالی بود که ۲۵ سال سن بیشتر نداشتند.

ایشان با نبوغ بسیار بالا خود، حال به عنوان مدیرکل آسیب‌های اجتماعی معاونت اجتماعی بسیج مستضعفین کشور منصوب شده اند و در این دوران تحول های اساسی را در این حوزه ایجاد کرده است که زبانزد خاص و عام شده است،

حال،برای اینکه به استانی متمدن و توسعه یافته برسیم تنها راه حل این کار این است که رو به یک چهره جوان مومن حزب الهی بیاوریم که طبق شواهد و قرائن و در بین گزینه های مطرح شده این ایام برای این منصب،میتوان به یقین گفت بهترین گزینه و شاخص ترین فرد نسبت به شاخص های مطلوب،حاج محمد جهانبخش هستند.

البته باید در این میان اقرار کرد که اکثر شخصیت ها معرفی شده در این ایام برای این کرسی،الحق شخصیت های ارزشمند و قابل احترامی اند و ظرفیت های خوب و مفیدی دارند که امیدواری از این بزرگواران در عرصه های و تلف استفاده شود و جامعه از توانمندی و ظرفیت های این بزرگواران میز بهرمند شود،

درپایان ؛

امیدواریم که این بار،صاحب نظران و اختیارداران این عرصه برای انتخاب استاندار،تنها به قاب کردن عکس فرموده های رهبری پشت سرشان اکتفا نکنن و برای ایجاد تحول و جهش و رفع مشکلات و موانع در استان،این بار گزینه های تراز و همسان و سازگار با فرموده های رهبری،انتخاب کنند.

انشأالله


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: