« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
به همت بنیاد علوی و کانون مداحان شهرستان لنده برگزار شد:
ظهر امروز کارگاه تخصصی مداحی به همت ببنیاد علوی و کانون مداحان شهرستان لنده در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاهخبری آوای رودکوف؛ظهر امروز کارگاه تخصصی مداحی به همت ببنیاد علوی و کانون مداحان شهرستان لنده با حضور استاد حاج  مهدی رضایی مسئول بنیاد دعبل خزایی و بسیج مداحان استان در سالن اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.


حجت الاسلام سید محمود الهی نیا ضمن خیر مقدم در جمع مداحان گفت:مداحی برای اهل بیت توفیق بزرگی است و اگر قدرش را بدانیم بزرگترین سرمایه معنوی است.

وی افزود:مدیریت شادی و عزای اهل بیت به عهده مداحان است و مداحان باید در این زمینه وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

حجت الاسلام الهی نیا در ادامه گفت:مداح با اخلاق مداری خود می تواند یک مبلغ تاثیر گذار باشد و در چاشنی هنرش باید اخلاص باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی در پایان گفت:مداحان باید به احکام حلال و حرام حجاب خود و خانواده و مسائل شرعی پایبند باشند و با این خصوصیات عنوان مقدس مداحی را به دست بیاورند.

در ادامه برنامه چند نفر از مداحان به مداحی پرداختند و استاد رضایی به نقد و بررسی مداحی مداحان پرداخت.

در پایان کیوان رفیعی مسئول کانون مداحان شهرستان لنده گفت:آموزش تخصصی مداحان روز پنجشنبه 11شهریور در اداره تبلیغات برگزار می گردد.


خبرنگار:بهروز عادل فر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: