« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
مدیرعامل برق کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال جاری شبکه برق ۲۵۰ روستای استان اصلاح و بهینه سازی می شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، جمال معتمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای این طرح مدیریت و پایداری برق در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد هدف محوری قلمداد می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این عملیات با 70 میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی طول شبکه برق استان کهگیلویه و بویراحمد را سه هزار و ۵۰۰ کیلومتر دانست و اذعان داشت: یکهزار و۵۰۰ کیلومتر از میزان شبکه برق سیمی است.

وی با تاکید بر اینکه قرار است این میزان بکه سیمی تا پایان سال جاری تبدیل به شبکه برق کابل خود نگهدار شود یادآور شد: از مهمترین فواید تبدیل شبکه های سیمی به کابلی برق می‌توان به کاهش سرقت ها، پایین آمدن نرخ تلفات انرژی، جلوگیری از نوسانات و تامین برق پایدار اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از نصب ۲ پست فوق توزیع برق در شهر لیکک در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: این عملیات به منظور پایداری شبکه انجام شد.

معتمدی از وجود ۲۷۲ هزار مشترک در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اذعان داشت: از این تعداد ۱۰۰ هزار مشترک از مزایای برق امید بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه در طرح برق امید مشترکان به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند متذکر شد: بهای برق مصرفی گروه کم مصرف با ۱۰۰ درصد تخفیف یعنی به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

معتمدی زاده تاکید کرد: بخش عمده مطالبات 145 میلیارد تومانی شرکت توزیع برق استان مربوط به ساختمان های اداری است.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: