« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
به لحاظ شیوع کرونا؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری هر گونه تجمع و مراسم در مکان های سربسته و سرپوشیده استان کهگیلویه و بویراحمد، به لحاظ شیوع کرونا، ممنوع است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از ایرنا، حسین کلانتری‌ با اعلام این خبر اظهار داشت: در این ایام باید به گونه ای اقدام شود که حرمت ماه محرم هم حفظ شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: فضا و سیمای شهر، ادارات، نهاد ها باید عاشورایی باشند اما باید مانع از هر گونه تجمع در مکان های سربسته در استان شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روند افزایشی مراجعان و بستری های کرونایی از نوع دلتا در این استان را افزایشی و نگران کننده دانست و یاد آور شد: در صورت پر شدن ۷۰ درصد ظرفیت بیمارستان های استان سه فضا با کمک سپاه برای پذیرش بیماران کرونایی آماده می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم سرعت‌بخشی به تعداد نمونه گیری ها برای افزایش واکسیناسیون اضافه کرد: این استان ظرفیت خوبی در زمینه واکسیناسیون از لحاظ فضا و نیرو برای امکان تزریق دارد.

کلانتری در تاکید بر شدت نیازمندی ارسال محموله جدید واکسن به استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: روزهای سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ورودی ها به جد کنترل و از ورود خودروهای غیربومی به استان جلوگیری می شود.

مدینه صابری/خبرنگار افتخاری پایگاه خبری آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: