« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
حوادث؛
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای یک باند که با ترفند تهیه جهیزیه در خرم‌آباد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛سردار یحیی الهی اظهار کرد: در پی اشراف اطلاعاتی پلیس مبنی بر اینکه اعضای یک باند کلاهبرداری با بکارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه جهت تهیه جهیزیه و خرید گوشی و تبلت دانش آموزی ارزان قیمت برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان کم بضاعت مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از آنان دریافت می‌کردند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و رصد اعضای باندهای کلاهبرداری ۷ متهم را در سطح شهرستان خرم‌آباد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان  گفت: اعضای این باند با به کارگیری شیوه های متقلبانه تحت پوشش موسسات خیریه جهت تهیه جهیزیه، خرید گوشی و تبلت دانش آموزی ارزان و بسیارکمتر از قیمت بازار برای خانواده ها و دانش آموزان کم بضاعت مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از شهروندان دریافت می کردند و وعده می دادند در موعد مقرر اجناس را تحویل آنان تحویل می دهند و با این روش مبلغ ۱۰۰ میلیون را از مال باختگان کلاهبرداری می کردند.

وی با اشاره به کشف ۱۰۰ میلیار ریال کلاهبرداری و شناسایی ۶۱۰ مال باخته در این رابطه، تصریح کرد: ۷ نفر از اعضای باند کلاهبرداری همراه پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

الهی در پایان ضمن هشدار به افراد کلاهبردار که خط قرمز پلیس مبارزه بی امان با متقلبان و سودجویان است، به شهروندان توصیه کرد: هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و فریب افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند.



فرتاک
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: