« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
یاداشت؛
آقایان مسول لطفا بفرمایید دانشگاه که در کلام امام راحل از اهم امور و مبدا همه تحولات است در اولویت چندم شما قرار دارد ؟!!!
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف؛از ديدگاه امام راحل(ره) دانشگاه به جهت نقش ويژه فرهنگي، اجتماعي و سياسي خود، همواره از اهم امور و مبدا همه تحولات است ایشان  همواره بر این جمله که  دانشگاه، مبداء همه تحولات است تاکید نمودند و در مواردی با بکارگیری اصطلاحاتی نظیر، "مقدرات" و "سرنوشت"، دانشگاه را منشاء این مقدرات و سرنوشت می‌‏دانند و آن را در رأس امور می‌‏خوانند؛ جملاتی نظیر "مقدرات این مملکت، دست این دانشگاهی‌‏هاست"، یا " در دانشگاه باید سرنوشت یک ملت تعیین شود" و "دانشگاه که رأس امور هست و تقدیرات یک کشوری، مقدرات یک کشوری بسته به وجود آنهاست.


بر همین اساس و با هدف توسعه علم و دانش و ایجاد عدالت آموزشی برای همه ی مناطق و استانهای کشور با پیگیری مسئولان وقت استانی و شهرستانی دانشگاه پیام نور این شهرستان تاسیس و حدودا یک سال بعد از آن با تهیه زمینی مناسب در اسفند ماه سال 1389 کلنگ ساختمان دانشگاه به زمین زده شد و بعد از رشد فیزیکی حدود 65 در صدی آن در همان سال  ؛ تاکنون این پروژه مهم ؛ کلیدی و تاثیر گذار رها و در واقع مورد غصب و بی مهری مسولان قرار گرفت تا دانشجویان این دانشگاه هر ساله خانه به دوش از مدرسه‌ای به مدرسه‌ای دیگر  نقل و مکان کنند و هر ساله شاهد فرسایش ساختمان نیمه کاره دانشگاه و آسیبهای ناشی از خالی بودن ان در گوشه ای از شهر باشیم.

نکته جالبتر اینکه علیرغم ساخت و سازها و تعمیرات فیزیکی ساختمانهای آموزش و پرورش در طی چند سال اخیر توسط بنیاد مستضعفان حتی مسولان شهرستانی این نهاد احتمالا تحت تاثیر مسولان شهرستانی روی خوش به این پروژه نشان ندادند.

حال مسولان فعلی و گذشته پاسخ دهند  علت قهر و غیظ‌ و نامهری به این ساختمان چیست ؟ و چرا با وجود اهمیت موضوع و درخواستهای مکرر مردم و شرایط سخت دانشجویان و اساتید این دانشگاه هیچ اقدام موثری انجام نشد ؟

  لطفا بفرمایید دانشگاه که در کلام امام راحل از اهم امور و مبدا همه تحولات است در اولویت چندم شما قرار دارد ؟!!!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: